کم توجهی به دستور وزیر بهداشت / تست کرونا در ورودی همه شهرها گرفته نمی شود + فیلم
حجم ویدیو: 13.38M | مدت زمان ویدیو: 00:01:49

به گزارش خبرنگار اجتماعی رکنا، سعید نمکی دیروز جمعه 9 اسفند ماه در جمع خبرنگاران اعلام کرد که آنچه امروز در جلسه ستاد ملی مدیریت و مقابله با بیماری کرونا به جمع بندی رسیدیم این است که  در ترددها، بیشتر سخت گیری کنیم. همچنین در صددیم که کنترل رفت و آمدها، مسافرت ها و ترددها را تشدید کنیم و از مردم تقاضا داشت که  رفت و آمدهای خودشان را به حداقل برسانند مگر در مواقع بسیار ضروری که هیچ چاره ای به جز تردد نداشته باشند.

از سوی دیگر وزارت بهداشت اعلام کرد که برای گسترده نشدن این ویروس در کشور ، در ورودی های هر شهر تست کروناویروس گرفته می شود ولی انجام این تست در ورودی تمام شهرهای کشور گرفته نمی شود.

 4 تن خبرنگار رکنا برای گزارش یک تورنمنت ورزشی به کشور ارمنستان اعزام شده بودند که ابتدای ورودشان به آن کشور تست کرونا از آنها گرفته شد ،حتی بعد از ورود به ارمنستان ، ماموران بهداشتی آن کشور  هرروز در هتلی که آنها مستقر بودند، حضور پیدا کرده و از آنها ها تست کرونا می‌گرفتند.

این تیم پزشکی حساسیت بیشتری برای انجام آزمایش از افرادی داشتند که از کشورهایی به ارمنستان سفر کرده اند که ابتلا به کروناویروس در آن شناسایی شده است که این حساسیت در انجام آزمایش و تب سنجی از خبرنگاران ایرانی نیز وجود داشت .

اما با وجود صحبت های وزیر بهداشت درباره این مسئله که در صددیم کنترل رفت و آمدها، مسافرت ها و ترددها را تشدید کنیم، خبرنگاران ما هنگام بازگشت تنها در مرز ارمنستان به ایران تست کرونا را انجام دادند و تب سنجی از آنها گرفته شد و با وجود راه طولانی که از مرز ارمنستان تا تهران طی کردند، هیچگونه تستی از آنها در ورودی هیچ شهری  گرفته نشد.

کروناویروس بی تعارف دارد از مرزها و شهرها را  گذر می کند و هرروز هم بر آمار مبتلایان آن افزوده می شود به نظر می رسد که مسئولان برای اجرایی کردن سخنان و  دستورات خود باید تعجیل کنند زیرا سرعت ابتلا این ویروس بسیار بالا است.

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 547189 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟