سیل پل های روستایی لرستان را با خود برد / وضعیت قرمز نیست  + فیلم
حجم ویدیو: 7.66M | مدت زمان ویدیو: 00:01:00

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی رکنا، از چند روز پیش هواشناسی ، هلال احمر، اورژانس، استانداری و نیروهای امدادی خبر از ورود سامانه بارشی به ایران  دادند که احتمال وقوع سیل را برای شهروندان چند شهر ایران در برداشت . نیروهای امدادی قبل از ورود این سامانه بارشی از مردم این شهرها خواستند تا خود را برای وقوع سیل احتمالی آماده کنند و ساکنان اطراف رودخانه ها نیز ، منازل خود را ترک کرده و به محل امن بروند.

نیروهای امدادی پیش از شروع بارش ، شرایط اسکان موقت برای خانواده هایی که باید خانه هایشان را ترک می کردند ایجاد کردند و در نهایت باران آغاز شد. باران شدیدی که چندین ساعت بارید و سیل را جاری کرد ولی مانیتورهای اورژانس در مناطقی که درگیر سیل شده است نشانگر این است که سیل تاکنون آسیب جانی در بر نداشته است و خسارت مالی آن نیز همچون سیل فروردین ماه نیست و تخریب زیادی ایجاد نکرده است.

گفتنی است ،تخلیه آبی که ناشی از جاری شدن سیل در پلدختر بود انجام گرفته است .  شرایط شهرهایی که متاثر از سیل بودند  در مرحله بحران نیست و ساماندهی ها با حضور نیروهای امدادی بخصوص نیروهای هلال احمر در شرایط مناسبی قرار دارد  . خوشبختانه در پلدختر و خرم‌آباد خسارت جانی و مالی به مردم وارد نشده است البته بخشی از روستاهای استان بخصوص در معمولان  با مشکل روبه‌رو هستند. مسیرهای روستایی مسدود شده که نیروهای امدادی در حال بازگشایی راه های بسته شده هستند.

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 546606 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟