انتقاد عضو شورا از سیاسی ‌کاری در صحن شورا

به گزارش گروه اجتماعی رکنا، قانون اعضای شورای شهر تهران را اقدامات و بحث های سیاسی منع کرده اند. زهرا صدراعظم نوری، رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران در جریان بررسی لایحه تعیین عوارض تردد جهت مدیریت ترافیک و کنترل آلودگی هوا در واکنش به صحبت های رییس شورای شهر تهران مبنی بر انتصاب یک مصىوبه به آرای اکثریت حزب اتحاد ملت گفت: آقای حجت من از شما یک سوال می پرسم، شما چه نسبتی با آقای پورسیدآقایی و حزب اتحاد ملت ایران اسلامی دارید؟

او ادامه داد: نظرات برخی از اعضا کاملا شخصی سیاسی است و مکررا کنایه آمیز حرف می زنند. تا زمانی که آقای پورسیدآقایی بود، مرتبا از ایشان انتقاد می کردید و حالا که آقای حجت آمده او را به پور سید آقایی نسبت داده و مورد نقد غیر کارشناسی قرار می دهید.

نوری اضافه کرد: از زمانی که آقای پورسیدآقایی رفته حتی یکبار هم با ایشان ارتباطی نگرفتیم.لطفا اینگونه رفتار نکنید و وارد بحث سیاسی نشوید در غیر این صورت ما هم وارد بحث سیاسی می شویم و از عملکرد کارگزاران می گوییم که آنوقت خیلی بد می شود.

این عضو شورا از نظرات کارشناسی سرپرست جدید معاونت حمل و نقل و ترافیک که در راستای نظرات کارشناسی مدیریت گذشته است تقدیر کرد.

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 540349 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟