نظری: ترامپ در تعطیلات تصمیمات غیرعقلانی می گیرد! / شکست ترامپ در انتخابات با شروع جنگ+فیلم
حجم ویدیو: 29.07M | مدت زمان ویدیو: 00:03:44

به گزارش گروه اجتماعی رکنا، پس از شهادت سپهبد قاسم سلیمانی، موتور بلوف های ترامپ برای ایمن ماندن از انتقام سخت ایران روشن شده است. او در آخرین صحبت های خود گفته 52نقطه ایران (برخی فرهنگی) را مورد هدف قرار می دهد. این سخنان پرزیدنت ترامپ واکنش های زیادی را در پی داشت.

حجت نظری اظهار کرد: ضمن عرض تسلیت و تبریک به مناسبت شهادت سردار سلیمانی، اظهار کرد: لازم است تاکید کنم که من کارشناس نظامی و امور بین الملل نیستم و نمی توانم در مورد حث های بین المللی نظر نمی دهم. ترامپ سابقه عدم تزلزل در تصمیم گیری و اجرایی دارد. چند روز پیش هم یکی از سناتورهای آمریکایی گفت: ترامپ همیشه در تعطیلات تصمیمات غیرعقلایی می گیرد، آنهم به واسطه مهمانی هاست که برگزار می کند. دیدیم که در این تعطیلات هم ترامپ تصمیم غیرعقلایی گرفت. ترامپ خودش هم می داند تصمیم کاملا نابخردانه و احمقانه ای گرفته است و معتقدم جملاتی مانند این که من 52نقطه را می زنم و... ناشی از ترس است. مطمئنم که ترامپ جرات نمی کند که چنین کاری را انجام دهد.

او با اشاره به این که ترامپ یک کاسب و معامله کار است، تاکید کرد: او در شعارهای انتخاباتی اعلام کرده که جنگی به راه نمی اندازد. ایران اولین موشکی که وارد حریم سرزمینی ایران شود، حتی اگر در آسمان نابود شود را بی پاسخ نمی گذارد و منطقه از این ثبات و امنیت خارج می شود. ترامپ دنبال ناامنی نیست چون می داند اگر جنگ راه بیندازد، باید انتخاب دوباره خود را فراموش کند.

سخنگوی کمیسیون اجتماعی و فرهنگی شورای شهر تهران افزود: به نظر می رسد در کنار ترسی که امروز به سراغ ترامپ آمده است او می داند کوچک ترین حرکت به سمت جنگ، ایران و متحدانش پاسخ قوی به آمریکا و متحدانش خواهد داد. فکر می کنم آمدن هیئت قطری روز گذشته به ایران و بدون خبر قطعی موید این موضوع است.

حجت نظری تاکید کرد: برهمین اساس فکر می کنم جای نگرانی نیست و شهروندان تهران بدانند در کمال امنیت و آرامش ادامه زندگی خواهیم داد و درست است که امروز ما یکی از بزرگترین پشتوانه های نظامی خود را از دست داده ایم. اما مطمئن باشیند که خوشبختانه نیروهای نظامی ما سردار سلیمانی های زیادی تشکیل شده است و با رفتن یک سردار، سردارهای زیادی هستند که جایگزین او خواهد شد و ما هم سعی می کنیم به عنوان سربازان حوزه شهری، نگذاریم که خلایی در حوزه کاری خودمان حفظ شود و تلاش می کنیم شهروندان تهرانی هر روز از رفاه بیشتری نسبت به روز قبل برخوردار باشند.

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 532193 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟