آیا پیرمرد اردبیلی از ماموران شهرداری کتک خورد؟ + فیلم
حجم ویدیو: 9.90M | مدت زمان ویدیو: 00:01:29

به گزارش خبرنگار رکنا، ساعتی پیش در فضای مجازی فیلمی از یک پیرمرد منتشر شد که با بینی و دستمالی خونی مدعی شد که شهرداری او را کتک زده است با پیگیری هایی که صورت گرفت مشخص شد که در ادامه فیلم، پیرمرد می‌گوید که شاهد آمدن گشت جمع آوری بوده که در هنگام جمع کردن وسایلش به زمین می‌خورد.

حبیب فتحی رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر اردبیل به خبرنگار اجتماعی رکنا در باره واقعیت داستان گفت: اجراییات شهرداری اردبیل نسبت به جمع آوری دست فروش ها اقدام کرده است  که آن پیرمرد وقتی می‌بینید اجراییات وسایلش را جمع می‌کند به زمین می‌خورد.

وی ادامه داد: اجراییات می‌گویند که ما پیرمرد را ندیده ایم اما اگر او را دیده باشند هم بر طبق مقررات باید آنها را جمع آوری کنند. کتک زدن و برخورد صحت ندارد و در فیلمی که وجود دارد پیرمرد می‌گوید که من به دنبال ماشین می‌دویدم که به زمین خوردم.

رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر اردبیل در پایان خاطر نشان کرد: به عنوان عضو شورای شهر اردبیل انتظار داریم که هم مردم به رعایت قانون پایبند باشند و همچنین از کارمندان شهرداری که با مردم سروکار دارند نسبت به حفظ کرامت انسانی پایبند باشند. امیدواریم که دیگر چنین اتفاق هایی رخ ندهد.

خبرنگار: علی چاهه

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 530658 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟