حجم ویدیو: 16.63M | مدت زمان ویدیو: 00:02:37

به گزارش رکنا، دو روز پیش استان خوزستان شاهد ورود سامانه بارشی بود؛ اما پس از باران، معضل همیشگی بالا آمدن فاضلاب‌های شهری و سیل مردم این مناطق را دچار مشکل کرد. حالا اهالی کوت‌عبدالله با خروج فاضلاب‌های شهری و ورود آن به منازل دست و پنجه نرم می‌کند تا حدی که بعضی از مردم، برای حفظ سلامتی خود و فرزندانشان، خانه‌ را رها کرده و رفته‌اند.

اما با گذشت چند روز از اتمام بارش‌ها در خوزستان، همچنان مردم شهرستان کارون و به‌ویژه شهر کوت‌عبدالله با مشکل عدم دفع آب‌های سطحی و پس‌زدگی فاضلاب به خانه‌های خود مواجه هستند و تنها نیروهای بسیجی و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هستند که در این اوضاع نابسامان به داد مردم مظلوم این منطقه رسیده‌اند.

به تازگی ویدئویی از روایتی مردمی از روزهای سخت کوت عبدالله در فضای مجازی منتشر شده است که نشان می دهد پس از گذشت چند روز همچنان اوضاع وخیم است و کمک رسانی های نیروهای بسیج و سپاه در این منطقه کافی نیست وامدادرسانی باید افزایش یابد. اهالی نگران از آب فاضلابی هستند که این منطقه فرا گرفته استو از اینکه هیچ ارگانی به کمک آن ها نیامده اند گله مند هستند .برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 527321 ویرایش خبر
لینک کپی شد
مهدی ابراهیمی
آیا این خبر مفید بود؟