چگونه یک شرکت تجاری  موفق راه اندازی کنیم/ جوانان بخوانند

به گزارش خبرنگار اجتماعی رکنا، از همان ابتدای کار باید تیمی با مهارت های ارتباطی  در کنار  طرح قوی شما قرار بگیرد که البته  درک صمیمی و درستی از برند شما داشته باشد. همفکری ،همدلی و  نزدیکی تفکر گروه ابتدایی شکل دهنده برند بسیار مهم است و مسیر حرکت را  سریع تر و با گام های موفق تری می سازد.

قبل از تصمیم گیری در مورد برند خود باید بازار فعلی را درک کنید و بدانید مشتری های بالقوه شما چه کسانی هستند و چه رقبایی دارید. در این مسیر می توانید از گوگل استفاده کنید و رقبای مستقیم و غیرمستقیم را دسته بندی و محصولات را تجزیه و تحلیل کنید.

با افرادی که بخشی از بازار هدف شما هستند صحبت کنید و از آنها بخواهید که به شما بگویند در فضای شما از چه مارک هایی خریداری می کنند. به حساب های رسانه های اجتماعی یا صفحات مربوطه که مخاطب مورد نظر، اجناس شبیه شما را دنبال می کند نگاه کنید و بررسی محتوا انجام دهید.

 به فضای آنلاین یا حضوری محصولات یا فضای مشابه محصول یا مجموعه هدف خود بروید و از نحوه مرور مشتریان خود و مخاطبان با خبر شده و بررسی کنید و همانطور که به تحقیق خود می پردازید ، یادداشت بردارید. در این مسیر حتی باید ببینید که چه کسانی کمترین توجه را به فضای مورد نظر شما دارند با این برآورد به آنجا می رسید که چگونه هم آنها را به دنیای خود نزدیک و متوجه کنید و هم چگونه مسیر جذب مخاطب خود را سهل تر کنید.

شاید باور نکنید ولی حتی باید به نحوه صحبت کردن مشتری های خود توجه کنید و ببینید چگونه صحبت می کنند ، علایق دیگر آنها چیست و درمورد خود چگونه صحبت می کنند این داشته شما را به چگونه موفق تر شدن نزدیک می کند و راه های  تمایز و برتر بودن شما از رقبا را تعیین می کند.

یکی از  اساسی ترین راه های پیشرفت شما این است که برند خود را همچون یک کودک ببینید که به مرور رشد می کند و شما آن را تربیت می کنید . با زمین خوردن و زخمی شدن کودک آن را کنار نمی گذارید بلکه راهی می یابید که سریع بهبود یابد و در تمام لحظات رشد کودک ،حواس شما از او پرت نمی شود و برای سال به سال او برنامه ریزی دارید و حتی بزرگسال هم که می شود او را همچون کودک خود می بینید و مراقبت از او را فراموش نمی کنید این مراقبت ها اگر با توجه به سن باشد موثر است . در فضای برند سازی و تجارت هم این نوع نگاه و مراقبت ها می تواند موجب دلسرد نشدن از زمین خوردن ها شده و پویایی و تازگی در محصولات را همیشه همراه ما نگهدارد و اینگونه می شود که یک برند هم درست شکل می گیرد و  هم مسیر ادامه را مناسب طی می کند.

 

 

 

کدخبر: 526312 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟