لغو همه پروازهای فرودگاه سهند مراغه

به گزارش رکنا، محمد حاجی پور روز یکشنبه  افزود: این پروازها به دلیل عدم وجود دید افقی خلبان که به دلیل مه آلود بودن به کمتر از ۱۰۰ متر رسیده بود، لغو شد.

وی اضافه کرد: پروازهای امروز از تهران به مقصد مراغه ساعت ۷.۳۰ و پرواز از فرودگاه سهند به مقصد تهران نیز ۸.۱۵ دقیقه باید انجام می شد که کنسل شد.

 از آغاز مجدد پروازهای فرودگاه سهند از دهم آذر امسال تاکنون ۳ پرواز رفت و برگشت از این فرودگاه به دلیل مه آلود بودن و عدم دید افقی لغو شده است.

به دلیل لغو پروازهای امروز فرودگاه سهند، رییس سازمان بهزیستی کشور برای افتتاح یک طرح و نیز سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برای سخنرانی در همایشی در مراغه، نتوانستند حضور یابند.

فرودگاه سهند تنها فرودگاه اقماری اداره کل فرودگاه‌های آذربایجان شرقی است که احداث آن در سال ۱۳۷۲ آغاز و در سال ۱۳۷۴ با حضور وزیران وقت نفت و راه و ترابری افتتاح شد.

این فرودگاه دارای سالن ترمینال به وسعت یک هزار و ۲۰۰ متر است و با بهسازی سطوح پروازی باند فرودگاه به طول ۳ کیلومتر و عرض ۳۰ متر در سال ۱۳۹۲، امکان فرود هواپیمای فوکر ۱۰۰ در این فرودگاه فراهم شده است.

شهرستان مراغه با حدود ۲۶۸ هزار نفر جمعیت در ۱۲۷ کیلومتری تبریز، مرکز آذربایجان شرقی واقع است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 525821 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟