به گزارش رکنا، در گذشته اکثر مغازه‌هایی که مجوز عرضه سیم کارت داشتند لیست بلندبالایی از شماره‌های سیم کارت همراه اول، ایرانسل و رایتل را روی مغازه نصب می‌کردند تا توجه خریداران را جلب کنند، اما اکنون آنقدر تقاضا برای خرید سیم‌کارت زیاد شده که دیگر نیازی به چنین کار‌هایی نیست.

شمس‌الله امیری رئیس اتحادیه رایانه و انفورماتیک، با تایید افزایش تقاضا از سوی مردم برای خرید سیم‌کارت، گفت: بعد از اینکه اعلام شد برای دریافت بسته معیشتی، سرپرستان خانوار باید با سیم‌کارت به نام خود درخواست بدهند، با افزایش تقاضای خرید سیم‌کارت از سوی مردم مواجه شدیم.

وی ادامه داد: نوع سیم کارت و اینکه متعلق به چه نوع اپراتوری باشد برای مردم اهمیت چندانی ندارد و درخواست برای همه انواع سیم‌کارت‌ها به یک اندازه است.

رئیس اتحادیه رایانه و انفورماتیک کرمانشاه با بیان اینکه این افزایش تقاضا به هیچ عنوان باعث کمبود سیم‌کارت در بازار و یا افزایش قیمت آن نشده است، تاکید کرد: آنقدر سیم‌کارت در بازار وجود دارد که کمبودی نداشته باشیم و متقاضیان بعد از مراجعه برای خرید، حداکثر نیم ساعت بعد سیم‌کارت خود را تحویل می‌گیرند.

امیری از فعالیت ۲۰ واحد صنفی زیرمجموعه اتحادیه رایانه و گوشی تلفن همراه در زمینه عرضه سیم‌کارت در کرمانشاه خبر داد و ادامه داد: این واحد‌ها مجوز لازم برای ارائه خدمات سیم‌کارت را دارند.

وی با اشاره به اینکه اخیرا مقرراتی برای فروش سیم‌کارت در نظر گرفته شده که شامل ثبت اثر انگشت، عکسبرداری از خریدار و ... است، عنوان کرد: واحد‌های مجاز شرایط لازم برای این کار‌ها را فراهم کرده‌اند و از مردم تقاضا داریم سراغ واحد‌های غیرمجاز نروند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 521955 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟