صدور کارت جدید سوخت برای تاکسی ون ها

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی رکنا، بسیاری از راننده های تاکسی ون با مشکل سهمیه بنزین روبرو شده اند. طبق اعلام رسمی، سهمیه تاکسی ون ها 600لیتر در ماه است اما تاکسی ون ها با سهمیه 400لیتر روبرو شدند.

علیرضا قنادان، مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی تهران با بیان اینکه پیگیر سهمیه بندی  تاکسی ون ها  از وزارت کشور هستیم به خبرنگار رکنا گفت : علت مشکل کارت سوخت، خودروهای ون مسافرکش این است که کارت آنها  در کلاس تاکسی ها صادر شده است. قرار است برای خودروهای ون ظرف یکماه (تا آخر آذرماه) کارت سوخت های جدید صادر شده و 200لیتر مازاد در آن ذخیره خواهد ماند.

وی افزود : لیست تاکسی  ون ها را به وزارت کشور اعلام کرده ایم. در کشور حدود 14هزار خودروی ون وجود دارد و قرار است همه آنها کارت سوخت جدید دریافت کنند. از این 14 هزار خودرو حدود 7هزار خودروی ون در تهران مشغول به کار هستند.

افزایش سهمیه بندی تاکسی ون ها در حال بررسی

کاهی، روابط عمومی شرکت پالایش پخش نیز در خصوص آخرین وضعیت رسیدگی بر میزان سهمیه بنزین تاکسی ون ها چنین به رکنا گفت : سهمیه تاکسی های ون در حال بررسی است و به محض آن که تکلیف سهمیه ، نهایی  شد اعلام رسمی خواهیم کرد. این  تاکسی ها از نظر فنی با مشکل روبرو هستند ولی نگران 200لیتر مازاد سهمیه خود نباشند.

 

خبرنگار : پریسا هاشمی

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 520504 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟