هشدار دادستان دماوند درباره ساخت و ساز‌های غیرمجاز

به گزارش رکنا، دادستان عمومی و انقلاب دماوند به شهرداران و دهیاران این منطقه هشدار داد که با ساخت و ساز‌های غیر مجاز مقابله کنند در غیر این صورت، مقابله نکردن آنان تبانی در این اقدام غیر قانونی تلقی می‌شود و تحت تعقیب قرار خواهند گرفت.

حسن ابراهیمی بسابی از مردم هم خواست که مفسدان و دلال‌های فعال در ادارات، مجموعه دادگستری و دادسرای منطقه دماوند را با گزارش محرمانه به دادستانی معرفی کنند.

او به مردم اطمینان داد که در صورت ارایه چنین گزارش هایی، هویت گزارش دهنده محفوظ خواهد ماند.

وی همچنین گفت: در چارچوب مبارزه با زمین خواری و جلوگیری از تصرف اراضی ملی و تغییر کاربری اراضی کشاورزی، هفته گذشته در روز چهاردهم آبان ۲۳۵ مورد دیوارکشی و بنای نیمه ساز در حوزه قضایی دماوند به دستور دادستانی تخریب و به شکل سابق برگردانده شد.

دادستان عمومی و انقلاب دماوند گفت: دماوند از نظر نزدیکی به تهران و شرایط آب و هوایی، دارای جذابیت‌های طبیعی و گردشگری است، به همین علت همواره موجب هجوم فرصت طلبان و سودجویان قرار گرفته است، به همین منظور در بر خورد با ساخت و ساز‌های غیر مجاز درسه سال گذشته در سطح کشور پیشتاز بوده است.

وی افزود: درسه سال گذشته با بسیاری از تخلفات در ادارات برخورد قضایی و قانونی شده که بعضا به تغییر در مدیریت، برکناری یا بازداشت مدیران متخلف منجر شده است و بامتخلفان بدون اغماض صورت گرفت و خاطیان را روانه زندان کردیم که همچنان با رویکرد سختگیرانه در بازداشت به سر می‌برند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 516660 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟