‌پرواز هواپیمای مسافربری کیش ایر بر فراز تل‌آویو‌ ! + نقشه و اسناد

به تازگی در سایت فلایت رادار 24، اطلاعاتی از یک هواپیما در مسیر عمان-استانبول منتشر شد که با نام کیش‌ایر اما به مدیریت هواپیمایی عمان بر فراز تل‌آویو در سرزمین‌های اشغالی در حال پرواز است.

بنابراین گزارش فلایت‌رادار 24 موقعیت پروازهای مسافربری را به صورت زنده و به روی نقشه نمایش می‌دهد؛ این وب‌سایت ‌ شتاب، بلندی و جایگاه پروازها را برای بینندگان نمایان می‌سازد‌ و از راه این سامانه راداری، کاربران می‌توانند‌ از اطلاعات پروازهای تجاری خدماتی آگاهی یابند.

 

به هر حال اینکه هواپیمای اردنی با نام کیش‌ایر ‌پرواز می‌کند مسأله‌ای قابل تأمل بود و موضوع دیگر نیز پرواز این هواپیما بر فراز تل‌آویو بود؛ در راستای پیگیری بیشتر، موضوع را ‌از مدیرعامل شرکت هواپیمایی کیش‌ایر سؤال کردیم.

فرزانه شرفبافی در این‌باره گفت: این هواپیمای اردنی درسال گذشته در اجاره کیش‌ایر بوده است اما در حال حاضر دوباره به خط پرواز شرکت هواپیمایی اردنی برگشته است و در مسیر استانبول-عمان پرواز می‌کند.

وی با تأکید بر اینکه این هواپیما در حال حاضر هیچ ارتباطی به شرکت هواپیمایی کیش‌‌ ندارد، اظهار داشت:‌ در سایت فلایت رادار اطلاعات به‌روز‌رسانی نشده است.

مدیرعامل شرکت هواپیمایی کیش‌ایر در پاسخ به این سؤال که‌ پیگیری در این‌باره داشته‌اید؟ بیان کرد: از شرکت هواپیمایی اردنی و سایت فلایت رادار درخواست شده است نام شرکت دارنده هواپیما را به‌روز رسانی کنند.

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 499063 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟