ماجرای یک جشن تولد شیطانی در تهران !

به گزارش رکنا، برگزاری جشن تولد ملکه انگلیس با هزینه ایرانیان و رسانه‌ای‌کردن این موضوع اگرچه به ظاهر یک موضوع کم اهمیت است، ولی از نگاه دیگر می‌توان شیطنت استعمار پیر را مشاهده کرد، او با این کار ایرانیان را امتحان کرد که چه اندازه به استقلال و عزت کشور خویش پای‌بند هستند و اینکه از چه راهی می‌تواند باز در کشور نفوذ کند و از تجربیات خویش در چند دهه گذشته استفاده کند و راهی برای ضربه‌زدن و تسلط دوباره باز کند.
جشن تولد ملکه در واقع یک نماد از سیاست او است پس نباید آن را ساده تلقی کرد. دولتی که کارنامه ۲۰۰ ساله حضور آن‌ها و ارتباط با کشور ما سر تا پا سیاه است. یک نقطه و یک جا نیست که نشان دهد دولت انگلیس به نفع ملت ایران قدم کوچکی برداشته باشد؛ هر چه بوده ضرر و صدمه‌های بزرگ است. ملت ایران حق دارد که از دولت انگلیس نفرت و کینه داشته باشد، به نظر هر عاقلی نیز حق با ملت ایران است. کاری که انگلیسی‌ها با مردم ایران کردند و بلایی که بر سر این ملت آوردند از یاد‌ها نخواهد رفت. هزاران جنایت که اسناد و شواهد آن موجود است؛ خون‌های پاکی که بر اثر توطئه اینجا بر زمین ریخته شد، خساراتی که به ملت ایران تحمیل کردند؛ سال‌های متمادی کشور را از پیشرفت و شکوفایی به عقب برد و اکنون با مزدوران خود همان نقشه را برای انقلاب اسلامی در نظر گرفته است. فرزندان همان کسانی که در انقلاب مشروطیت به مجلس نفوذ کردند و خواستند اسلام را از قوانین و حاکمیت کشور حذف کنند و از سفارت انگلیس کمک خواستند و فتنه‌ای بزرگ به پا کردند و خون‌ها ریختند دوباره برخاسته‌اند و فتنه‌گری می‌کنند.
همان‌هایی که با پشتوانه ملکه انگلیس به نام دین می‌خواهند انقلاب اسلامی ایران را از مسیر حقیقی آن منحرف سازند و هر روز در گوشه و کنار کشور خبری از پستی و بی‌حیایی آن‌ها به گوش می‌رسد؛ فرهنگ ملت را هدف خود قرار داده‌اند و مثل همیشه که شیوه آنان بوده مانند موریانه به‌طور تدریجی قصد تغییر نظام اسلامی دشمنان را در توطئه‌گری بر علیه ملت ایران یاری می‌رسانند و در مهمانی آن‌ها همراه با نوکران انگلیس شرکت می‌کنند.
دولت انگلیس و ملکه آن نزد ملت ایران و آزادگان جهان دارای ماهیتی زشت و منفور هستند، ولی باید دید چه چیزی باعث شده که باز استعمار پیر به کشور ما طمع و جرائت پیدا کند و با صراحت جشن ملکه خبیث خود را در کشور عزیز ما ایران برگزار کند و هزینه آن را از خود ما بگیرد؟ آیا فکر می‌کند که ما فراموش کرده‌ایم که یکبار در سفارت خانه‌اش نقشه مقابله با انقلاب مشروطیت را عملی کرد و باعث شد بیش از یک قرن دشمنان بر ما مسلط شوند.
خون شهیدان از انقلاب مشروطیت تا انقلاب اسلامی باعث رسوایی منافقینی شد که در ده‌ها سال به ملت ایران خیانت کردند و دشمنان ملت را همراهی کردند. خون شهیدان فتنه‌ها را برملا کرد؛ خون شهید فضل الله نوری پای مال نشد که قاتلان او با ذلت مردند و تاریخ نشان داد که مردان بزرگ الهی با افتخار و شهادت و مرگ شهادت گونه از جهان می‌روند و کسانی که به دشمنان ملت پناه بردند با ذلت و خسران ابدی مواجه شدند.
امروز ما به تمام دشمنان از جمله انگلیس و هم دستانشان هشدار می‌دهیم که این بار مانند دوران قاجار نیست. ملت ایران بیدار شده‌اند؛ اگرچه در طول تاریخ ملت ایران، مردم ایران همیشه از عزت و استقلال کشور خویش دفاع کرده‌اند و امروز از امتحانات سختی با موفقیت بیرون آمده‌اند و برای حفظ دین و ملت خویش هزینه‌های سنگینی پرداخته‌اند و بیشتر از هر زمان در طول تاریخ خود قدرتمند شده‌اند و قهرمانانه مقابل دشمن می‌ایستند و هیچگاه از دفاع و مبارزه عقب‌نشینی نخواهند کرد؛ و در این زمان تعداد کثیر شهیدان و جانبازان گواه ما بر این سخن هستند؛ و انگلیس بداند که خود را در سراشیبی تندی قرار داده است و به زودی طومار ملکه و بردگانش درهم پیچیده خواهد شد و نام آن‌ها از صفحه روزگار محو می‌گردد.
تجمعی از شیاطین در جشن تولد شیطانی با حضور شیاطین جن و انس در لانه شیطان برگزار شد و براستی که خداوند فرموده است: ان کید الشیطان کان ضعیفا.
همسر سردار شهید مدافع حرم هادی کجباف
برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 484206 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟