فروش مواد مخدر گل در فضای مجازی/ والدین مراقب فرزندان خود باشند

به گزارش رکنا، سرهنگ محمد بخشنده رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ گفت: با توجه به گستردگی فضای مجازی متاسفانه در برخی از مواقع شاهد هستیم که افراد سودجو و خرده فروشان در این فضا اقدام به خرید و فروش مواد مخدر از نوع گل می‌کنند.
وی در ادامه با اشاره به دستگیری یک باند که در فضای مجازی دست به فروش ماده مخدرگل می‌زدند و کشف سه کیلوگرم گل از مخفی گاه آن‌ها اضافه کرد: متاسفانه مصرف گل در بین جوانان و نوجوانان افزایش پیدا کرده و در کاهش این تقاضا خانواده‌ها نقش موثری می‌توانند داشته باشند.
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ با توجه به اینکه فضای مجازی می‌تواند برای نوجوانان و جوانان خطرآفرین باشد گفت:خانواده‌ها برای اینکه مراقب فرزندان خود باشند، از در اختیار گذاشتن گوشی‌های تلفن همراه مخصوصا نوجوانان خودداری کنند.
وی افزود: اگر خانواده‌ها قصد دارند گوشی تلفن همراه در اختیار نوجوانان قرار دهند توصیه می‌کنیم گوشی خود را برای ساعات مشخص به آن‌ها بدهند و یا یک سری اپلیکیشن‌ها روی تلفن همراه فرزندانشان نصب کنند تا بتوانند آن‌ها را تحت نظر داشته باشند.
بخشنده گفت: درصورتی که مأموران پلیس نوجوانان را در حین مصرف یا خرید ماده مخدر گل مشاهده و دستگیر کنند در چهارچوب ضوابط و قواعد این افراد بدون اینکه بازجویی شوند و یا اینکه راهی بازداشتگاه شوند به کانون معرفی تا برای بازگرداندن سلامتی آن‌ها تلاش شود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 482479 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟