رئیس جدید مرکز وکلا معرفی شد

به گزارش رکنا، حجت‌الاسلام والمسلمین رئیسی روز گذشته در حکمی علی بهادری جهرمی را به عنوان رئیس جدید مرکز وکلا، مشاوران حقوقی و کارشناسان قوه قضائیه منصوب کرد.
امروز نیز در این مرکز با حضور بختیاری وزیر اسبق دادگستری و رئیس حوزه ریاست قوه قضائیه از زحمات عبدالرضا مومنی در مدیریت ده ساله این مرکز قدردانی و علی بهادری جهرمی به عنوان رئیس جدید مرکز امور وکلا، مشاوران حقوقی و کارشناسان قوه قضائیه معارفه شد.
بهادری جهرمی ۳۳ سال سن دارد و صاحب مدرک دکتری حقوق عمومی از دانشگاه تهران است.
رئیس جدید مرکز امور وکلا، مشاوران و کارشناسان قوه قضائیه در سخنانی از اعتماد رئیس قوه قضائیه به جوانان و رویکرد به جوانگرایی قدردانی کرد و گفت: همه باید تلاش کنیم تا وکالت به جایگاه واقعی خود در کشور برسد.
بهادری جهرمی تأکید کرد: مهم‌ترین هدف ما باید تسهیل خدمات حقوقی به مردم باشد و باید به جایی برسیم که مردم در جمهوری اسلامی به راحتی به حق خود برسند و ما الگوی کشور‌ها باشیم.
وی تأکید کرد: اقدامات ما باید به گونه‌ای باشد که رجوع مردم به وکالت در کنار سایر هزینه‌های دادرسی ببه صرفه باشد.
بهادری جهرمی همچنین بر ضرورت نقش آفرینی وکلا در استیفای حقوق ملی کشورمان در عرصه‌های بین‌المللی تأکید کرد و گفت: مثلاً در بحث تحریم‌ها نیازمند اقدامات فراگیر و جدی از وکلا هستیم که با آن نقطه مورد نظر هنوز فاصله داریم.
در پایان این مراسم از زحمات عبدالرضا مومنی رئیس پیشین این مرکز با اهدای جوایزی قدردانی شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 474972 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟