دیدار با جانبازان روحیه بخش است

به گزارش رکنا از فارس، در آستانه سالروز میلاد با سعادت حضرت ابوالفضل العباس(ع)، دکتر عنایت الله رحیمی استاندار فارس به همراه سردار نیکومنش مشاور استاندار در امور ایثارگران، رجبعلی راهی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران و جمعی از مسئولین استان با شعبان قربانی و فیروز نجمی گشتاسب جانبازان 70 درصد قطع نخاعی دیدار و گفتگو کردند.
استاندار فارس در این دیدار ضمن گرامیداشت یاد و خاطره حماسه آفرینی های شهدا، جانبازان و آزادگان گفت: جانبازان قطعا بندگان عزیز خداوند هستند که با جان خود با خدا معامله کردند.
رحیمی بیان کرد: جانبازان به دلیل ایثارگری بزرگی که انجام داده اند جایگاه ویژه ای در کشور دارند و ما به وجودشان افتخار می کنیم.
وی ضمن قدردانی از تلاش های ایثارگران در زمینه حمایت همه جانبه از دولت و نظام مقدس اسلامی افزود: دولت و مسئولین نیز درخصوص پیگیری امور و مشکلات جانبازان، عزمی جزم دارند و در این زمینه از هیچ تلاشی دریغ نخواهندکرد.
این مقام عالی دولت در استان فارس عنوان کرد: دیدار با جانبازان روحیه بخش است و ما تلاش می کنیم در این دیدارها از رهنمودها و نصایح آن عزیزان در جهت خدمت بیشتر به مردم و ایثارگران بهره مند شویم.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس نیز در این دیدار اظهار داشت: انقلاب اسلامی ما مرهون فداکاری های شهدا و جانبازان است و به تعبیری می توان از جانبازان به عنوان شهدای زنده نام برد چراکه سال ها رنج جانبازی را صبورانه تحمل کردند و بی هیچ ادعایی بر سر پیمان خود با شهدا ماندند.
رجبعلی راهی گفت: یاد شهیدان باید همیشه در فضای جامعه زنده باشد چون جامعه را در برابر هرگونه آسیب و خطر احتمالی بیمه می کند و امروز ترویج فرهنگ ایثار و شهادت یکی از مهمترین وظایفی است که بردوش ما قراردارد و جانبازان معزز، طلایه داران این راه به شمار می روند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید

کدخبر: 468542 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟