خیابانی در مشهد به نام استاد شجریان نامگذاری می شود؟! + جزییات

سید مسعود ریاضی عضو شورای شهر مشهد در رابطه با نام‌گذاری خیابانی در مشهد به نام استاد شجریان گفت: طرح نام‌گذاری خیابانی به‌نام استاد شجریان در پایان سال ۱۳۹۷ توسط تعدادی از اعضای شورا امضا و پیشنهاد شد. در بخشی از دلایل توجیهی به خدمات شایان توجه استاد مهدی شجریان که در طول حیات خود ملقب به امّ‌القرا بود و همچنین فرزندان و نوادگان هنرمند ایشان اشاره و پیشنهاد شده معبری به نام استاد نام‌گذاری شود.

وی تصریح کرد: از سویی درخواست‌های مردمی زیادی در رابطه با نامگذاری خیابانی به نام استاد بزرگ مهدی شجریان داشتیم و از آنجا که ما نماینده مردم هستیم به درخواست ایشان این طرح توسط تعدادی از اعضای شورا تدوین شد. امیدواریم پس از تعطیلات نوروزی و طرح آن در کمیسیون فرهنگی به صحن علنی مجلس رفته و تصویب شود.

عضو شورای شهر مشهد در پاسخ به این پرسش که آیا احتمال دارد با این طرح مخالفت شود گفت: مشکلی در رابطه با تصویب این طرح وجود ندارد. اگر طرح به تصویب شورا برسد، شهرداری موظف است خیابانی را به نام این استاد فرهیخته نام‌گذاری کند. امیدواریم در رابطه با این نام‌گذاری از سوی برخی خرده گرفته نشود همانطور که تاکنون در این رابطه مشکلی پیش نیامده است.

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 467563 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟