جوانی 37 ساله ساکن یکی از شهرهای شمال شرقی کشور و مکانیک ماشین های سبک، حدود دو ماه پیش دچار سانحه وحشتناکی شد و آن زمانی بود که حین تعمیر یک ماشین متاسفانه جک از زیر ماشین در رفت و خودرو روی کمرش سقوط کرد. در اثر این اتفاق مهره های 11و12 کمرش شکسته و نخاع ایشان هم آسیب می بیند بطوری که دیگر قادر به حرکت کردن نیست و  پزشک معالج او دستور بستری فوری و عمل جراحی و کار گذاشتن پروتز را داده تا از فلج شدن همیشگی این جوان جلوگیری شود.

از دو ماه پیش تا به امروز خانواده او نتوانسته اند هزینه های مربوط به تهیه پروتز و هزینه های درمان این جوان را تامین نمایند و درخواست کمک و یاری از هموطنان نیک اندیش کرده اند. متاسفانه بر اثر این حادثه و اتفاق ناگوار همسر این جوان که تازه ازدواج کرده بود وی را ترک کرده و از او طلاق می گیرد تا بعد از حادثه و از دست دادن سلامتی اش زندگی او نیز از هم می پاشد.

پدر سالخورده این جوان بعد از این اتفاق ناگوار برای فرزندش به شدت بیمار و در بستر بیماری افتاده است.

حال موسسه خیریه حامیان مهرحکیم تهران در نظر دارد مبلغ 15 میلیون تومان با کمک مردم خیر تهیه و در اختیار خانواده این جوان بیمار قرار دهد تا بتوانند ایشان را در یکی از بیمارستان های تخصصی بستری و مورد درمان و عمل جراحی قرار دهند تا از فلج همیشگی نجات یابد.

لذا از عموم هموطنان بزرگوار، خیرین ونیکوکاران عزیز تقاضامی شود جهت کمک به درمان و عمل جراحی این بیمار جوان و کمک به این خانواده آبرومند نسبت به واریز مبالغ کمک های نقدی خود به شماره کارت 5022291900030667 نزد بانک پاسارگاد بنام موسسه خیریه حامیان مهرحکیم تهران (آذری سابق) و یا با شماره گیری کد #26*2*0*724* مستقیماً اقدام نمایند.

جهت اطلاع و آگاهی بیشتر می توانید به سایت:http://hakeim.ir/.مراجعه نمایید.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 463154 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟