نوعروس جوان روستایی ساکن در یکی از استانهای شمال غربی کشورمان بعد از گذشت چند ماه از ازدواجش به سرطان معده مبتلا می شود.

دختری که با هزار امید و آرزو به خانه بخت رفته بود حال برای زنده ماندن مجبور است با سرطان مبارزه کند. همسر این نوعروس کارگر ساده است و پدرش نیز در بستر بیماری است و هیچ کدام توانایی بستری و درمان ایشان را ندارند.

حدود یک ماه پیش این بانوی جوان را یکی از بستگانش به تهران منتقل و در بهمن ماه در یکی از بیمارستانهای تهران بستری و مراحل اولیه درمان اعم از ام آر ای و سی تی اسکن و آزمایشات پرتو درمانی را انجام داد و طبق نظر پزشک معالج ، بیمار بایستی چند بار مورد شیمی درمانی قرار گیرد تا برای عمل جراحی معده آماده شود.

متاسفانه وقتی عروس جوان با هزینه های بالای بستری ، شیمی درمانی ، عمل جراحی و تهیه دارو روبرو شد به اجبار به روستای محل زندگی اش برگشت و چشم امید به کمک های مردم خیردارد.

موسسه خیریه حامیان مهرحکیم تهران در نظر دارد با کمک هموطنان نیکوکار و خیر مبلغ 10 میلیون تومان تهیه و در اختیار خانواده این نوعروس بیمار قرار دهد تا بتوانند او را در یکی از بیمارستانهای تهران بستری و درمان کنند.

لذا از عموم هموطنان بزرگوار، خیرین ونیکوکاران عزیز تقاضامی شود جهت کمک به درمان نو عروس جوان و کمک به این خانواده آبرومند نسبت به واریز مبالغ کمک های نقدی خود به شماره کارت 5022291900030667 نزد بانک پاسارگاد بنام موسسه خیریه حامیان مهرحکیم تهران (آذری سابق) و یا با شماره گیری کد #26*2*0*724* مستقیماً اقدام نمایند .

جهت اطلاع و آگاهی بیشتر می توانید به سایت:http://hakeim.ir/.مراجعه نمایید.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 460702 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟