آمادگی پلیس مرودشت برای برقراری نظم وامنیت پیاده روی خانوادگی

به گزارش رکنا، به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ" اسماعیل زراعتیان" در نشست هماهنگی و برنامه ریزی همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی،گفت: مجموعه انتظامی این شهرستان با آمادگی صددرصدی در راستای برقراری نظم و امنیت این همایش تلاش خواهد کرد.

سرهنگ "زراعتیان" در این جلسه که با حضور رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان "مرودشت" برگزارشد، افزود: پیش بینی های لازم برای تسهیل در شد و آمدی و محل برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی با حضور کارکنان پلیس راهور صورت پذیرفته است و ماموران انتظامی نیز برای برقراری امنیت این همایش بزرگ آمادگی کامل دارند.

وی همچنین ادامه داد: هماهنگی های لازم برای استقرار و حضور سازمان های امدادی و خدماتی مثل اورژانس، هلال احمر و آتش نشانی در مسیر پیاده روی خانوادگی از طریق مکاتبات اداری انجام و تمامی دستگاه ها، نهادها و ادارات مرتبط در این خصوص آمادگی خود را اعلام کرده اند.

رئیس پلیس شهرستان "مرودشت" تصریح کرد: برای برگزاری این همایش بزرگ به بهترین نحو ممکن، به شهروندان توصیه می شود در تمامی طول مسیر پیاده روی، همکاری لازم را با ماموران انتظامی و راهور داشته باشند و توصیه های آنان را به دقت گوش داده و به آن عمل کنند و برای رفاه حال خود و سایر شهروندان به ویژه افرادسالخورده و کودکان همواره با صبر و حوصله و مراعات حال همدیگر در این همایش بزرگ پیاده روی شرکت و در هوای لطیف و در کنار خانواده از آن لذت ببرند.

گفتنی است همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی با حضور مقامات استان و شهرستان و حضور گسترده خانواده ها و همکاری ادارات مرتبط در روز 12 بهمن از میدان ملل به طرف مجموعه باستانی تخت جمشید به طول 4 کیلومتر برگزار خواهد شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 455650 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟