زمین گیر شدن ۸ پرواز فرودگاه بین المللی اهواز بدلیل مه صبحگاهی/ مسافران از نوسان زمانی پروازها مطلع شوند

به گزارش رکنا، براساس اعلام اطلاعات پرواز فرودگاه بین المللی اهواز، به دلیل وقوع پدیده مه صبحگاهی در این شهر تا زمان بهبود وضعیت جوی، پرواز هواپیمایی کاسپین با شماره ۶۹۱۶ از اهواز به مقصد عسلویه در ساعت ۹ صبح، پرواز آتا در ساعت ۱۰:۲۰ دقیقه با شماره ۵۶۴۰ به مقصد مشهد و پرواز‌های ایرلاین‌های کاسپین با شماره ۰۲۰ در ساعت ۸ صبح و پرواز۹:۳۰ و ۱۱:۲۵ دقیقه آتا از فرودگاه تهران به مقصد اهواز تا اطلاع ثانوی تاخیر دارند.

همچنین پرواز‌های خروجی شرکت‌های هواپیمایی ماهان، زاگرس و ایران ایرتور به ترتیب در ساعت‌های ۷:۲۰ دقیقه با شماره ۴۵۸۷، ۷:۳۰ دقیقه با شماره ۴۰۱۶، ساعت ۸:۱۵ دقیقه با شماره ۹۵۷ به مقصد فرودگاه تهران و نیز ۱۰ صبح ایران ایرتور با شماره ۹۵۳ به مقصد مشهد لغو شدند.

بر اساس این گزارش، پرواز‌های ساعت ۶:۱۰ دقیقه ماهان با شماره ۴۵۸۶، ۶:۱۵ دقیقه زاگرس با شماره ۴۰۱۷ و ۷:۳۰ دقیقه ایران ایرتور با شماره ۹۵۶ از مبدا تهران و پرواز ایران ایرتور در ساعت ۹ صبح به شماره ۹۵۲ به فرودگاه بین المللی اهواز لغو شدند.

بر اساس گزارش هواشناسی Meteorology استان خوزستان از شب گذشته تا صبح امروز (۵ دی) حداقل دید افقی در شهر‌های اهواز (ایستگاه هواشناسی ام الطمیر) به صفر و در ایستگاه فرودگاهی به ۵۰ متر رسید و این در حالی است که مسئولان فرودگاه اهواز اعلام می‌کنند برای ورود پرواز‌ها به فرودگاه دید افقی باید به بیش از ۸۰۰ متر برسد.

مسئولان فرودگاه اهواز از مسافران خواستند پیش از عزیمت به فرودگاه با اطلاعات پرواز به شماره تلفن ۱۹۹ تماس بگیرند و از هرگونه نوسان زمانی ایجاد شده اطلاع پیدا کنند.

تهران، اصفهان، یزد، شیراز، نوشهر، رشت، تبریز، مشهد، کیش، عسلویه و خارک مسیر‌های پروازی از اهواز و برعکس هستند.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

کدخبر: 447630 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟