عبدالرضا رحمانی فضلی در جلسه شورای اجتماعی کشور که با موضوع «ارائه گزارش و بررسی آسیب‌های اجتماعی و ارائه گزارش به رهبر معظم انقلاب اسلامی» برگزار شده بود، اظهار کرد: درحال حاضر موضوع آسیب‌های اجتماعی اجزای مورد نظر خود را پیدا کرده و اهداف آن مشخص است. راه‌ها شناسایی شده و دستگاه‌های مربوطه نیز در این خصوص کارهای مهمی را به سرانجام رسانده‌اند.

وی درباره گزارش کلی به رهبر معظم انقلاب اسلامی در مورد موضوع طلاق نیز گفت: در این خصوص گزارشی به رهبری ارائه داده و قرار بر این شد از این به بعد دستگاه‌ها هر سه ماه یکبار گزارشی از عملکرد خود را در این زمینه ارائه دهند.

وزیر کشور همچنین در خصوص قانون Law تسهیل ازدواج که از سوی فراکسیون خانواده در این نشست مطرح شد نیز تصریح کرد: قانون تسهیل ازدواج ظرفیت خوبی است و این قانون تصویب شده، اما در عمل اتفاق مهمی نیفتاده است و گزارش مهمی از اجرای این قانون باید توسط دستگاه‌های ذیربط ارائه شود.

وی درباره موضوع ازدواج سفید هم گفت: در موضوع ازدواج سفید دستگاه‌های ذیربط گزارش‌هایی را کار و مواردی را نیز بررسی کرده‌اند اما روی این موضوع تحقیقات ویژه‌ای باید انجام شود. وزیر کشور درباره شبکه خیرین در بحث ازدواج نیز تصریح کرد: شبکه خیرین ازدواج و فعالیت آنها در استان‌ها باید مورد بررسی قرار گیرد و شبکه ملی خیرین در مبحث خانواده و ازدواج اگر داشته باشیم موضوع بسیار مهمی است که می‌تواند مؤثر واقع شود.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

کدخبر: 443522 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟