تقطیع سخنان معاون دادستان مشهد در همایش سلامت مادر و فرزند

در این همایش به آسیب‌های جنسی، جسمی و روحی کودکان پرداخته شد و راهکار‌های پیشگیری از قرار گرفتن در این موقعیت نیز به مادران در کارگاه‌ها و پرسش و پاسخ آموخته شد.

در بخش ابتدایی این نشست نیره عابدین زاده معاون دادستان عمومی و انقلاب مشهد که سابقه کاری درخشانی در حوزه کودک و زنان آسیب دیده دارد، به ایراد سخن پرداخت.

در این همایش عابدین زاده اعلام داشت: یکی از محرک‌های جنسی کودک آزار‌ها لباس و چیدمان شیک ظاهری بچه‌ها است، شما بهترین لباس را برای کودکتان انتخاب می‌کنید ولی می‌توانید بهترین لباسی را برای کودکتان انتخاب کنید که هم زیبا باشد و هم زیبایی‌های بچه را به بیماران جنسی نشان ندهد؛ این قضیه برای دختران و پسران هم فرقی نمی‌کند.

حال با وجود بیان دغدغه‌های اجتماعی، رسانه‌ای که چشم خود را به روی تمامی زحمات بی دریغ این معاونت دادستان برای کودکان و زنان آسیب دیده کشیده شده، بسته و هم صدا با رسانه‌های معاند خارجی می‌شود.

تقطیع و جلوگیری از انتشار متن دقیق خبر موجب هجمه‌ای رسانه‌ای و سیاسی علیه این معاونت شد که پاسخ آن را رسانه خاطی بایستی به عهده گیرد.

سامان‌دهی کودکان بد سرپرست و بی سرپرست و کودکان کار یکی از هزاران اقداماتی است که این معاونت در کارنامه درخشان کاری خود دارد؛ در هفته گذشته خبر جلوگیری از ازدواج دختر 9 ساله مشهدی با مردی 37 ساله قطره‌ای کوچک از دریای اقدامات ارزشمند در این حوزه است.

بنگاه‌های دروغ پردازی غربی که چشم‌ بینا و گوش شنوایی برای اقدامات مثبت صورت گرفته در حوزه کودکان ندارند و تنها ادعای ایرانی بودن و انسان دوستی را با خود یدک می‌کشند، با فرض اینکه می‌توانند اقدامات شایسته در این حوزه را متوقف کرده و مردم را دلسرد به همراهی مسئولین با خود کنند، چشم و گوش خود را بسته و با تقطیع سخنان مقام مسئول سعی در انجام امری غیر اخلاقی و غیر حرفه‌ای کردند.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

بلای وحشتناک بر سر خانم بازیگر در حمام هتل!

خودنمایی یک شرور جلوی دوربین اینستاگرام + فیلم وحشتناک (14+)

دستگیری مسافر زن پرواز دوبی به خاطر مستی در فرودگاه +عکس

تجاوز گروهی به یک دختر بعد از تماشای فیلم غیر اخلاقی

حمله اراذل و اوباش مست به پایگاه اورژانس در اتوبان قزوین + عکس

تجاوز پسر 15 ساله به 30 دختر بچه/اعتراف وحشتناکی که یک شهر را به هم ریخت

روزی که خبر آوردند مادرم دوباره عروس شده  پدرم چشم هایش قرمز شد

اقدام کثیف مرد شیطان صفت با دختر 12 ساله در بندر عباس

رسوایی سوپراستارسینما که 2 شب دختر 22 ساله را به خانه اش برده بود+عکس

اقدام شنیع یک روحانی با بازیگر مشهور زن در یک مراسم!+ عکس

تجاوز همزمان 6 پسر به نامزد دوستشان / جسد این دختر را سگ های گرسنه خوردند! + عکس

تجاوز وحشیانه مرد 41 ساله به دختر 7 ساله زیر دوش حمام !

کدخبر: 414562 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟