دستبند بر دست 195 نفر از اراذل و اوباش پایتخت/ اجازه قدرت‌نمایی به اراذل و اوباش نمی‌دهیم

سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی تهران بزرگ در حاشیه سومین مرحله اجرای طرح ارتقای امنیت و آرامش و برخورد با اراذل،‌ اوباش و مزاحمین نوامیس در تفرجگاه‌ها و محلات پایتخت در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: به لطف خدا و همکاری ماموران سخت‌کوش پلیس Police اطلاعات و امنیت پایتخت در 24 ساعت گذشته سومین مرحله برخورد با اراذل، اوباش و مزاحمین نوامیس به مرحله اجرا درآمد.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ تصریح کرد: در این راستا 181 واحد صنفی، باشگاه بدنسازی و قهوه‌خانه و پاتوق‌های این افراد و همچنین 50 پارک و تفرجگاه و 20 نقطه‌ای که مردم با پلیس 110 درمیان گذاشته بودند پاکسازی شد و 195 نفر از اراذل و اوباش دستگیر شدند.

این مقام ارشد پلیس تهران اعلام کرد: در بین دستگیرشدگان افرادی که به توزیع CD مستهجن، نصب و خرید و فروش ماهواره و همچنین افرادی که استفاده از سلاح غیرقانونی می‌کردند بودند؛ 40 نفر از دستگیر شدگان زیر 18 سال سن داشنتد که به علت صغر سن تحویل خانواده‌هایشان شدند.

سردار رحیمی افزود: زورگیری، تجاوز Rape به عنف، قصد عناوین، تخریب اموال عمومی و خصوصی، درگیری مسلحانه، استفاده از سلاح سرد و گرم، تشویش اذهان عمومی و کری‌خانی از جمله موارد اتهامی دستگیرشدگان است.

وی تصریح کرد: از این افراد 24 قبضه سلاح سرد از جمله چاقو، قمه و وسایل تخریب؛ 13 قبضه سلاح جنگی و شکاری، 7700 رسیور و تجهیزات ماهواره‌ای، 6 میلیون سی‌دی مستهجن و مبتذل و 4 دستگاه موتور سیکلت کشف و ضبط شد.

عالی‌ترین مقام انتظامی پایتخت با اعلام این مطلب که کار اطلاعاتی طرح بعدی پلیس اطلاعات و امنیت و دستگیری اراذل و اوباش از هم اینک کلید خورده است، اعلام کرد: پلیس اجازه قدرت‌نمایی به اراذل و اوباش در پایتخت را نمی‌دهد.

وی افزود: حدود 90 نفر از دستگیرشدگان سابقه شرارت، مزاحمت، درگیری خیابانی و تخریب اموال عمومی و خصوصی را دارند؛ تعدادی از آنها اخیرا از زندان Prison آزاد شده‌اند.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

قاضی شیطان صفت اصفهان را بشناسید !

عجیب ترین عکس از یک عروسی! / میهمان زیباترین بود! + عکس

بلای شومی که خواننده صدا و سیما بر سر سهیلا آورد!

فرار عروس 20 ساله ایرانی از دست قبیله شیطان صفت طالبان

اعتراف عجیب «مجید دختر»

جسدی در پشت استادیوم آزادی همه را شوکه کرد!

پدر بچه دختر 20 ساله، شهاب 17 ساله بود! / او فیلم بی حیایی می دید!

حمید و نرگس در اتاق خلوت کرده بودند که خانم رییس در را قفل کرد!

اقدام شنیع یک مرد در اتوبوس جلوی چشمان زنان مسافر ! +عکس

تازه عروس خائن خودش را لو داد ! + عکس

شکم برآمده زنی در قم چه رازی داشت!

اسرار زندگی مجردی‌مان را به نامزدمان بگوییم یا خیر؟

رژیم غذایی 8 بازیگر مشهور زن برای داشتن اندام زیبا لو رفت + عکس

کدخبر: 410988 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟