به گزارش رکنا، او هیچ‌وقت تصور نمی‌کرد زندگی‌اش که با کدنویسی در تمام روز شروع شده بود، به مدیریت ٣٠٠ نفر ختم شود. دوشی در این راه مرتکب اشتباهات بسیاری شده اما کمک‌های فراوانی هم داشته است.
او درباره موفقیتش در سن کم می‌گوید که از دست‌دادن کنترل همه چیز سخت است. در ابتدا هر چیزی مهم به نظر می‌رسد اما شما نمی‌توانید در هر کاری خوب باشید. دوشی به مرور زمان اهمیت کنترل آگاهانه و مداوم به دست دیگران را یاد گرفت. اگر این موضوع را یاد نگیرید، نمی‌توانید مدیریت کنید و کمپانی ضربه خواهد دید.
دوشی معتقد است که داشتن مربی و بازبینی ٣٦٠ درجه هر چند‌ سال یک‌بار از خودتان بسیار مفید است. شما نمی‌توانید هر تغییری در خودتان ایجاد کنید. وقتی سعی می‌کنید چندین تغییر را با هم انجام دهید، گیج می‌شوید. به جای آن هر‌ سال روی دو یا سه موضوع تمرکز کنید.
در طول زمان فکر می‌کنید تمام وقت شما در جلسه‌ها تلف می‌شود و هیچ کاری انجام نمی‌دهید اما این‌طور نیست. یادتان باشد که کار شما این است که با برگزاری این جلسه‌ها به دیگران کمک کنید.
مقاومت نکنید، بپذیرید. شغل شما ٩٠درصد گوش‌دادن است و ١٠درصد حرف‌زدن.
این جمله را به یاد داشته باشید: «باید تیمی بسازید که بتوانند بدون شما کار را انجام دهند.» قدرت‌دادن به اعضای تیم از استرس شما کم می‌کند.
همه ما انسان‌ها ممکن است احساس ناامنی کنیم و اعتمادبه‌نفس نداشته باشیم. داشتن مشاور و روانپزشک بسیار کمک می‌کند که بر این احساسات غلبه کنیم.
قدرت یعنی مسئولیت. مدیربودن می‌تواند تنهایتان کند. نمی‌توانید آسیب‌پذیر باشید. برای غلبه بر آن افرادی را پیدا کنید که می‌توانند با شما روراست باشند. مشکلات‌تان را با آنها در میان بگذارید.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید

عروسی که با کتک به حجله رفت! +عکس

نوعروس وقتی وارد خلوتگاه داماد شد، خشکش زد

نقش های ناجور دختران تهرانی در فیلم غیر اخلاقی مرد شیطان صفت + جزییات

شوهر منیژه به خاطر بی اعتنایی زنش، خودش را عقیم کرد! + عکس

مردی مزاحم همسرش را در خیابان کشت! + فیلم و عکس

نیره زندگی پنهان "گرگ شهر" بود! / وقتی کلیه ام را به شهره دادم

خاله مجردم، شب ها خواب را از من گرفت! / او به خانه ما آمده بود

3 زن برای یافتن شوهر پای در خلوتگاه شیطانی گذاشتند! + عکس

محاکمه بیرحم ترین زن در تهران / شوهرش در اتاق خواب بود که او به انباری رفت! + عکس

61 سال زندان برای داماد که برای ماه عسل با زن سومش به مشهد رفته بود! + عکس

قتل لیلای 30 ساله پشت شمشاد های اتوبان حکیم +عکس و فیلم

زنی شوهر چشم چرانش را نیمه شب با چاقو عقیم کرد! + عکس

کدخبر: 392698 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟