به گزارش گروه اجتماعی رکنا، جمشید تقی‌زاده در نشست خبری، گفت: افزایش قدرت خرید بازنشستگان از اهداف صندوق در سال جدید است که در این راستا می‌خواهیم پرداخت وام ضروری قرض‌الحسنه را محقق کنیم.

وی ادامه داد: قرار است به بیش از ۲۵ هزار نفر از بازنشستگان وام به ارزش ۴ میلیون تومان و با کارمزد ۴ درصد و اقساط ۶ ماهه پرداخت کنیم.

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری گفت: تا این لحظه به ۱۸۰ هزار نفر از بازنشستگان وام پرداخت شده و پیش‌بینی می‌شود تا نیمه اول سال به ۳۰۰ هزار بازنشسته واجد شرایط این وام پرداخت شود.

تقی‌زاده گفت: اسامی بازنشستگان و موظفین واجد شرایط از طریق سایت صندوق بازنشستگی در دسترس خواهد بود و مبالغ به حسابشان واریز می‌شود.

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری توجه به نیاز اقتصادی و بهبود معیشت بازنشستگان را از اولویت‌های اصلی صندوق دانست و گفت: برنامه‌های رفاهی دیگری در سال جدید در دست اقدام داریم.

وی در آستانه روز ارتباطات و روابط عمومی گفت: اعتمادسازی و امید آفرینی در میان جامعه بازنشستگی و در شرایط کنونی کشور دو وظیفه کلیدی روابط عمومی‌های این صندوق است و روابط عمومی‌ها باید ضمن داشتن تعصب سازمانی خود را همواره در تعامل و تکریم از بازنشستگان عزیز ببینند و تلاش کنند تا تعامل و ارتباط نزدیک و دوسویه میان ما و بازنشستگان شکل گیرد.

کدخبر: 380471 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟