فتنه دروایش یک فتنه بزرگ بود که برچیده شد

حسین اشتری پیش از ظهر امروز در دیدار با آیت‌الله مکارم شیرازی که در دفتر این مرجع تقلید انجام شد، از حمایت‌های مراجع تقلید از نیروی انتظامی تقدیر کرد و گفت: نیروی انتظامی در سال گذشته ماموریت‌های مهمی بر عهده داشت که از جمله این ماموریت‌ها تامین امنیت انتخابات، اربعین حسینی و... بوده است.

وی با اشاره به حضور بیش از ۳۰ هزار نیروی پلیس Police در مراسم اربعین حسینی بیان کرد: در این مراسم با هماهنگی‌های صورت گرفته توانستیم نقش خود را ایفا کنیم.

فرمانده با اشاره به اتفاقات دی ماه اظهار کرد: در دی ماه شاهد برگزاری تجمعات در بیش از ۸۰ شهر بودیم، ولی با اقتدار نیروی انتظامی و همچنین با هوشیاری مردم به دشمن اجازه داده نشد که به اهداف و نتایج مورد نظر خود دست یابد.

وی با اشاره به برخی از تلاش‌ها مبنی بر تضعیف نظام اسلامی در داخل و خارج تصریح کرد: به لطف خداوند در طول این دهه با مشکلی روبه‌رو نبودیم.

اشتری فتنه دراویش را مورد توجه قرار داد و گفت: فتنه دراویش و خیابان پاسداران یک فتنه بزرگ بود، ولی به لطف خداوند این فتنه نیز برچیده شد. هرچند شاهد شهادت پرسنل نیروی انتظامی بودیم، ولی در نهایت توطئه دراویش افشا و حقانیت نظام بار دیگر به اثبات رسید.

وی با بیان اینکه برخی در چهارشنبه آخر سال به دنبال ایجاد ناآرامی بودند بیان کرد: بر اساس آمار میزان صدمات در چهارشنبه آخر سال، نسبت به سال ۹۵، ۳۰ درصد کاهش یافته است.

فرمانده ناجا فعالیت قرارگاه‌های نوروزی پلیس را مورد توجه قرار داد و تاکید کرد: در این قرارگاه مسائل امنیتی، اخلاقی، اجتماعی و ترافیکی را به صورت ویژه دنبال می‌شود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 368510 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟