ساعت کار مرکز شماره گذاری پلیس راهور برای روزهای پایانی سال اعلام شد

به گزارش گروه اجتماعی رکنا، سرهنگ علی محمدی رئیس مرکز شماره گذاری پلیس Police راهور ناجا با اشاره به افزایش مراجعات به مراکز شماره گذاری و تعویض پلاک گفت: بر این اساس ساعت پذیرش در مراکز شماره‌گذاری و دفاتر خدمات خودرویی در سراسر کشور به جز تهران تا ۲۰ اسفند از ساعت ۷ تا ۱۵:۳۰ و از ۲۱ تا ۲۸ اسفند از ساعت ۷ تا ۱۶ افزایش می‌یابد.

وی افزود: ساعت پذیرش در مراکز ۱۰ گانه شماره گذاری پایتخت نیز تا ۲۰ اسفند از ساعت ۷ تا ۱۷ و از ۲۱ تا ۲۸ اسفند از ساعت ۷ تا ۱۹ تعیین شده است. از سوی دیگر با توجه به حجم مراجعات و برابر تدبیر رئیس پلیس راهور ناجا ساعت پذیرش مرکز اتحاد در شرق تهران نیز تا ۲۸ اسفند از ساعت ۷ تا ۲۰ خواهد بود.

رئیس مرکز شماره گذاری پلیس راهور ناجا با اشاره به اینکه ساعات اعلامی، ساعت پذیرش و ورود به مراکز شماره گذاری و دفاتر خدمات خودرویی است، تصریح کرد: بدیهی است خودرو‌ها و موتورسیکلت‌هایی که تا این ساعات پذیرش و وارد مراکز شماره گذاری شده اند تا هر ساعتی که کارشان طول بکشد خدمات دریافت خواهند کرد.

وی گفت: هم‌اکنون ۳۵ مرکز تعویض پلاک در کشور وجود دارد که ۱۰ مرکز در تهران است. همچنین ۲۷۵ مرکز خدمات خودرویی نیز در سراسر کشور بجز تهران خدمات شماره‌گذاری و تعویض پلاک ارائه می‌کنند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 363104 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟