6 بالگرد جهت اورژانس هوایی خریداری شد

به گزارش گروه اجتماعی رکنا، محمد سرور در حاشیه بازدید از پد هوایی اورژانس گناباد در جمع خبرنگاران گفت: در کشور‌هایی پهناوری مانند ایران اولویت با سریع رساندن مصدومین به مراکز تخصصی است تا ساختن این مراکز و در این راستا ۶ فروند بالگرد خریداری شده و ۹ فروند نیز در دست اقدام برای خریداری است.
وی گفت: شهرستان گناباد جز ۵ اولویت اول سازمان اورژانس برای راه اندازی اورژانس هوایی می‌باشد و گناباد با منطقه سقلی که دارد و پوششی که می‌تواند به شهرستان‌های همجوار بدهد نقطه مناسبی برای اورژانس هوایی است که در اردیبهشت ماه شاهد حضور بالگرد در این شهرستان خواهیم بود.
رئیس اورژانس هوایی کشور افزود: در سال جاری ۱۳ هزار پرواز توسط اورژانس هوایی صورت گرفته که جان ۱۹ هزار نفر از مرگ حتمی نجات یافته که آخرین آن روز گذشته در ایلام جان مادر بارداری نجات یافته است.
سرور با اشاره به پیش رو بودن سفر‌های نوروزی گفت: ۱۴ هزار نیروی اورژانس برای نوروز و سفر‌ها در حال آماده باش خواهند بود و اتوبوس آمبولانس‌ها در ورودی‌های شهر مستقر خواهند شد.
وی تصریح کرد: اورژانس به نقاط محروم خدمات ویژه‌ای ارائه می‌کند و برای گسترش این خدمات به همکاری مجلس نیاز داریم.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 361498 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟