هر کس خودروی صفر دارد معاینه فنی برتر بگیرد !

به گزارش گروه اجتماعی رکنا، محمد علیخانی با اشاره به امتیازهای برخورداری از معاینه فنی برتر جهت ورود به محدوده طرح ترافیک و استفاده از تخفیف 20 درصدی گفت: خودروهای صفر باید برای بهره مند شدن از این تخفیف 20 درصدی، اقدام به اخذ معاینه فنی برتر کنند.

رئیس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای شهر تهران با تاکید بر اینکه خیلی از خودروهای صفر در معاینه فنی برتر قبول نمی شوند، اظهار کرد: این مسئله در خصوص خودروهای داخلی بیشتر است، زیرا معاینه فنی برتر شرایط سختی دارد.

وی افزود: البته اگر خودروهای داخلی بتوانند استانداردهای معاینه فنی برتر را داشته باشند، می توانند از 20 درصد تخفیف آن بهره مند شوند.

علیخانی با بیان اینکه در کسب معاینه فنی برتر خیلی از خودروهای داخلی استاندارد نیستند، گفت: در جلساتی که داشتیم گفته می شد خیلی از خودروهای داخلی نمی توانند، معاینه فنی برتر بگیرند، زیرا استاندارد نیستند، ولی با این شرایط ملزم به استاندارد سازی می شوند، و مشکل خود را حل خواهند کرد.

رئیس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای شهر تهران در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه چرا به جای الزام خریداران خودرو به استاندارد سازی، کارخانه ها را ملزم به استاندارد سازی نمی کنید، گفت: در بازار Store رقابت است، و اگر خودرویی استاندارد نیست مردم نباید بخرند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: معیار هزینه ورود به طرح ترافیک، آلایندگی و ساعات ورود و خروج است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 353091 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟