به گزارش گروه اجمتاعی رکنا، حجت الاسلام والمسلمین حسن نوروزی شامگاه پنج شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در آخرین استعلامی که از نیروی انتظامی شهرستان رباط کریم داشتیم، متوجه شدیم کارت پایان خدمت یکی از اعضای شورای این شهر ابطال شده است.
نماینده مردم شهرستان های رباط کریم و بهارستان در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر این که قطعا این عضو شورا دیگر صلاحیت برای عضویت در شورای شهر را ندارد، اضافه کرد: به همین خاطر در اولین جلسه شورای حل اختلاف استان تهران موضوع سلب عضویت این عضو شورا قطعی می شود.
نوروزی به مکاتبات نیروی انتظامی شهرستان رباط کریم اشاره کرد و خاطر نشان ساخت: بر همین اساس این عضو شورا هم اکنون سرباز محسوب شده و باید به خدمت سربازی برود.
نماینده مردم شهرستان های رباط کریم و بهارستان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: این عضو شورا در توضیحات خود به استانداری تهران اعلام کرده است، که از ابطال کارت پایان خدمت خود اطلاعی نداشته است.
نوروزی ادامه داد: به احتمال قوی جلسه شورای حل اختلاف استان تهران هفته آینده برگزار می شود که در این جلسه ضمن رسیدگی به موضوع پرونده این عضو شورا به وضعیت آن دسته از کارکنانی که بدون داشتن صلاحیت در برخی از ادارات مشغول به کار هستند رسیدگی می شود.
بر اساس این گزارش، برخی از اعضا شورای شهرها در استان تهران نیز، همچنان در شهرداری های این استان مشغول کار هستند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 344102 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟