جانشین فرمانده کل ارتش: سپاه و ارتش، حامی وزیر دفاع هستند

رکنا اجتماعی: امیر سرتیپ احمدرضا پوردستان این مطلب را در حاشیه آیین آغاز دوره 28 کارشناسی ارشد مدیریت دفاعی دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش(دافوس آجا) در جمع خبرنگاران عنوان کرد.

وی در پاسخ به این سئوال که آیا با حضور امیر حاتمی در وزارت دفاع روابط میان ارتش و سپاه مستحکم‌ تر از قبل خواهد شد، افزود: ارتشی و سپاهی یک لشکر الهی هستند و ما از تمامی ظرفیت‌های وزارت دفاع استفاده خواهیم کرد تا توان دفاعی کشور را که میان ارتش و سپاه تقسیم شده است، تقویت کنیم.

جانشین فرمانده کل ارتش اضافه کرد: بنده فکر می‌کنم که این انتخاب موجب می‌شود تا هماهنگی، همدلی و وفاق سپاه و ارتش هر چه بیشتر شود.

امیر سرتیپ پوردستان اضافه کرد: قطعا هم ارتش و هم سپاه حمایت و پشتیبانی لازم را از وزیر دفاع خواهند داشت و ایشان هم از تمامی ظرفیت‌های وزارت دفاع در جهت ارتقای توان دفاعی که بین ارتش و سپاه تقسیم شده است استفاده خواهند کرد.

دوره 28 کارشناسی ارشد مدیریت دفاعی دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش(دافوس آجا) صبح امروز(چهارشنبه) با حضور امیر سرتیپ احمدرضا پوردستان جانشین فرمانده کل ارتش و دانشجویان خارجی از کشورهای دوست و هم پیمان ایران آغاز شد.

در این دوره آموزشی 270 دانشجو از نیروهای 3 گانه ارتش جمهوری اسلامی ایران و قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) در شاخه های زمینی، هوایی، دریایی، پدافند، جنگال و سایبر و پشتیبانی خدمات رزمی حضور دارند.

همچنین 6 نفر از منتخبین نیروهای مسلح کشورهای دوست و همپیمان پاکستان و هندوستان در رسته ها و تخصص های نظامی زمینی، هوایی، دریایی و پدافند هوایی در این دوره آموزشی حضور دارند.

در آیین افتتاحیه این دوره آموزشی امیر سرتیپ کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش، امیر سرتیپ علیرضا صباحی فرد جانشین قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) و امیر سرتیپ خلبان عزیز نصیرزاده جانشین فرمانده نیروی هوایی ارتش نیز حضور داشتند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 300090 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟