واگذاری نجومی در مترو/ هیچ کس مانع رانت های نجومی نیست ؟

رکنا اجتماعی: مدیران شرکت بهره برداری مترو در واپسین روزهای مدیریت خود، تصمیم دارند تبلیغات محیطی مترو شامل همه تابلوهای درون همه ایستگاه های خطوط هشتگانه، واگن ها و محوطه تردد مسافران را با ترک تشریفات مزایده با قیمت کارشناسی پایه و به مدت سه سال به شرکت شهروند واگذار کنند. یک شرکت تبلیغاتی مرتبط با مدیران فعلی شرکت بهره برداری نیز به عنوان مشاور قرارداد تعیین شده است.

این واگذاری عجیب در حالی صورت می گیرد که مسوولان شرکت بهره برداری با توجیه اینکه شرکت شهروند، شرکتی وابسته به شهرداری است قصد دارند تبلیغات محیطی مترو را در اختیار این شرکت قرار دهند، این درحالیست که شهروند سال گذشته واگذار شده و شهرداری مالکیتی نسبت به این شرکت ندارد.

به نظر می رسد تیم مدیریتی مترو که در روزهای آینده باید جای خود را به تیم جدید دهند، تصمیم دارند بخش مهمی از مترو را که هم قابلیت بهره برداری های اقتصادی دارد و هم می تواند در برخی مسائل سیاسی تاثیرگذار باشند را حداقل تا سه سال در اختیار داشته باشند.

مدارکی از این اقدام شرکت بهره برداری مترو دارد که در صورت لزوم آنها را منتشر خواهد کرد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 299352 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟