خطر مرگ کودکان آبادانی با نبود درپوش فاضلاب های شهری +عکس

به گزارش گروه اجتماعی رکنا، سالهای گذشته در آبادان به خاطر نبود درپوش فاضلاب در خیابان ها کودکانی در این چاه ها بلیعده شدند و به کام مرگ فرو رفتند و هیچ یک از مسئولان شهری مسئولیتی در قبال به گردن نگرفتند.
پرونده هایی که کودکان به خاطر نبود درپوش چاه های فاضلاب در خیابان ها به کام مرگ فرو رفته بودند با گذشت سالها در مراجعه قضایی تحت بررسری قرار دارد و دو اداره آبفا و شهرداری هر یک دیگری را مقصر این حادثه Incident ها می دانند.
حال این روزها با دیده شدن بعضی از چاه های بدون درپوش در شهر مردم را نگران کرده و بارها از مسئولان برای حل این مشکل در خواست کمک و پیگیری داده اند اما هنوز هیچ اقدامی برای حل این مسئله صورت نگرفته است.

0235691
خانواده هایی که نگران این وضعیت بحرانی هستند در تماس با رکنا اظهار کردند تعداد چاه های فاضلاب روباز در شهر زیاد شده و همین امر باعث شده تا بیشتر نگران کودکانمان باشیم و حتی شاید در تاریکی شبانه حوادث Accidents تلخی برای بزرگسالان اتفاق بیقتد و در همین خصوص نامه های زیادی به شهرداری و مسئولان داده ایم اما هیچ اقدامی صورت نگرفته است.

2151351
مسئولان شهری آبادان در خصوص این مشکل اظهار کرده اند که نبود درپوش چاه های فاضلاب در سطح شهر به خاطر سارقان است که اقدام به سرقت Stealing درهای چدنی می کنند. 
بنا به این گزارش، نبود درپوش ها نه تنها حوادث مرگباری را رقم می زند بلکه ظاهر شهر را نیز زشت کرده است و مردم برای جلوگیری از حوادث داخل فاضلاب ها را با بلوک های سیمانی و کارتن پر کرده اند. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

علی رنجکش

531513541

928375273589ح27

photo_2017-08-15_01-18-1424

کدخبر: 295106 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟