رکورد گینس در دستان علی عابدی مرد ایرانی / اصلاح موی سر با 24 قیچی در عصر جدید + فیلم و عکس
حجم ویدیو: 59.18M | مدت زمان ویدیو: 00:06:58

 

رکورد گینس در دستان مرد ایرانی

علی عابدی  45 ساله که از 16 سالگی حرفه آرایشگری مردانه را آغاز کرده است به رکنا  گفت:تابستان ها برای کمک به خانواده ام در یک نجاری کار می کردم اما پس از مدتی در یک حادثه Incident ای برای من رخ داد  دیگر نمی خواستم این حرفه را ادامه دهم.

پس از چند روز به آرایشگاه محل رفتم تا مو هایم را اصلاح کنم وقتی به آنجا رسیدم دیدم بسیار شلوغ است، تصمیم گرفتم به مغازه های دیگر برم وقتی دیدم همه این مغازه ها شلوغ است ، آن زمان بود که فکری در ذهنم جرقه زد که این شغل چقدر می تواند باعث درآمد من شود.

من در 16 سالگی  به صورت یک شاگرد در مغازه  شروع به کار کردم و پس از مدتی وقتی به خدمت سربازی رفتم در آنجا مشغول به اصلاح کردن مو سرباز هاشدم.

رکورد گینس در دستان مرد ایرانی

عابدی که دارنده رکورد گینس اصلاح با 22 قیچی است در مورد آغاز این کار گفت: من برای اینکه بتوانم در شغلم تنوع ایجاد کنم  شروع به اصلاح با 2 و 3 قیچی کردم و پس از آن در شهریور سال 1390 در مسابقاتی که در کرمان برگزار شد برای اولین بار اصلاح با 6 قیجی ر انجام دادم و پس از آن با 8 قیچی و 11 و 16 قیچی به کارم ادامه دادم.

وی افزود: به واسطه تشویق شدن توسط اطرافیان تصمیم گرفتم هنرم را در گینس به ثبت برسانم در این راه یک رقیب چینی داشتم که با یک دست و 10 قیچی نام او در گینس به ثبت رسیده بود و من رکورد او را با 11 قیچی شکستم و نام خودم را در گینس به ثبت رساندم.

رکورد گینس در دستان مرد ایرانی

پس از آن تصمیم گرفتم رکورد خود را افزایش دهم و 22 بهمن ماه سال 1393 به مناسبت 22 بهمن رکورد خود را به 24 قیچی افزایش دادم.

وی که سال گذشته به عنوان مربی نمونه در مراقبت از زیبایی در مردان رتبه اول را از ساز مان آموزش فنی دریافت کرده است، در مورد آموزشگاه اش گفت:  سالیانه 300نفر کار آموز را وارد بازار Store کار می کنیم و حتی در آموزشگاه ما کارآموز های خارجی هم ثبت نام می کنند و خیلی از کارآموز های ما در کشور های خارجی مشغول به کار هستند.

وی در آخر افزود: این روز ها مشغول بررسی هستم تا رکورد خودم را در این حرفه افزایش دهم.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 290016 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟