آموزش خرید طرح ترافیک با تلفن همراه

به منظور دریافت طرح ترافیک روزانه به روش غیر حضوری شهرداری تهران بسترها و زیرساخت های لازم را فراهم کرد تا از طریق تلفن همراه به روشی کاملا مطمئن طرح ترافیک روزانه را متقاضیان دریافت کنند.

بر همین اساس برای دریافت طرح ترافیک روزانه کافیست از طریق تلفن همراه خود از طریق هر اپراتوری کد دستوری #۱۳۷* را شماره گیری کنید.

بر این اساس، پس از شماره گیری کد دستوری فوق، مشترک می تواند به منوی حمل و نقل و خرید طرح ترافیک روزانه وارد شود و کد مربوط به ساعت ورود به محدوده طرح ترافیک را وارد کند؛ پس از این مرحله، متقاضی می تواند شماره پلاک مورد نظر خود را براساس معادل سازی حروف پلاک وارد کرده و با اعلام شماره بانکی و رمز دوم خود، عملیات خرید طرح ترافیک روزانه را انجام دهد. ​

پس از انجام خرید طرح روزانه با موفقیت، کد پیگیری خرید طرح ترافیک روزانه نمایش داده شده و همچنین یک پیام کوتاه از سرشماره ۱۳۷۰۰۰۰۰ به موبایل مشتری ارسال می‌شود.

در حال حاضر در مبادی ورود به طرح، در مکان‌هایی که در سال گذشته کارت‌های اعتباری فروخته می‌شد و افرادی هم که فقط برگه راهنمای استفاده از این سامانه را بین شهروندان توزیع می کنند هیچگونه دسترسی برای خرید آرم ندارند.

در همین خصوص شهروندان باید از پرداخت هرگونه وجه به این افراد و همچنین از در اختیار قرار دادن شماره کارت یا رمز دوم خود به هر فردی خودداری کنند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 282596 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟