حسگر‌های ورزشی در خودرو‌های آزمایشی تسلا

خودرو‌های تسلا در حال پیشرفت هستند. جدیدترین خودرو‌های آزمایشی تسلا به حسگر‌های لیدار ورزشی مجهز شده اند.

به گزارش رکنا، پس از انتشار نتایج ارزیابی جدید از سیستم کمک راننده پیشرفته مبتنی بر دوربین خودرو، شرکت تسلا اخیرا حسگر‌های ورزشی را به مدل ۳ خود اضافه کرد.

موسسه بیمه ایمنی آمریکا IIHS نشان داده، که مدل ۳ تسلا ویژن دارای سیستم‌های هشدار دهنده اضطراری اتوماتیک و هشدارگیرنده رو به جلو هستند. تسلا با همکاری IIHS که عنوان ۳ "Top Safety Pick" خود را به Model ۳ می‌دهد، تصمیم گرفت یک بار دیگر ساخت خودرو الکتریکی را شروع کند.

انتقاد امور مشتریان تسلا

در اوایل ماه می‌ زمانی که Tesla شروع به ارسال مدل ۳ و Y بدون سنسور رادار کرد، برخی از ویژگی‌های ایمنی هنوز توسط اداره امنیت ملی ترافیک بزرگراه‌ها رتبه بندی نشده بود، به همین علت مجبور شد توصیه خود را لغو کند. امور مشتریان تسلا همچنین نسبت به سیستم Autopilot تسلا و توانایی تحرک آن بدون حضور شخصی در صندلی راننده انتقاد کرده است.

دوربین‌ها جایگزینی مناسب برای سنسورهای رادار و لیدار در اتومبیل‌های خودران

ایلان ماسک مدیرعامل تسلا گفت: دوربین‌ها می‌توانند جایگزین مناسبی برای سنسور‌های رادار و لیدار در اتومبیل‌های خودران باشند.  شایان ذکر است اخیراً خودرو‌های آزمایشی تسلا با حسگر‌های لیدار ورزشی همراه شده اند که پیش بینی می‌شود این شرکت در موضع خود تجدید نظر کند.

کدخبر: 702088 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟