لاکچری ترین خودروهای سال 2020 چیست؟ + عکس

خودروهای لاکچری امکاناتی فوق العاده را به شما ارائه داده و فوق العاده زیبا هستند.

 

به گزارش رکنا ، خودرو‌های لاکچری امروزه طرفداران بسیار زیادی دارند. این خودرو‌ها امکاناتی فوق العاده را به شما ارائه داده و فوق العاده زیبا هستند. در نتیجه این موضوع بدیهی است که آن‌ها قیمت بالایی نیز دارند.

۷. لکسوس ال اس

لکسوس ال اس

این خودرو لاکچری هفتمین خودرو در لیست ماست. ظاهر آن از زیبایی خاصی برخوردار بوده و یک فضای داخلی مدرن و لوکس را به شما هدیه می‌دهد. این خودرو با تجهیزات و امکانات زیادی همراه است که تجربه سوار شدن به یکی از بهترین‌ها را به شما می‌دهد.

این ماشین دارای یک موتور ۳.۵ لیتری هیبریدی است که در نسبت وزن ۲۴۲۰ کیلوگرمی ماشین به نظر نسبتا ضعیف‌تر از دیگر رقبا می‌رسد.

۶. بی ام و سری ۶ GT

بی ام و سری ۶ GT

ششمین مورد از لیست ما یک هاچبک با ۵ در از برند بی ام و است که یک انتخاب عجیب و جذاب برای لاکچری پسند‌ها محسوب میشود.

فضای داخلی این اتومبیل بسیار راحت و مناسب برای چهارنفر می‌باشد. موتور این خودرو یک موتور ۶ سیلندر ۲۹۶ اسب بخار می‌باشد که از طریق سیستم چهار چرخ متحرک قدرت خود را به چرخ‌ها منتقل میکند.

۵. بی ام و ایکس ۷

بی ام و ایکس ۷

ایکس هفت یکی دیگر از خودرو‌های این برند است که در لیست ما جای دارد. این خودرو به شما فضایی برای هفت سرنشین به اضافه دو صندوق را میدهد که برای مسافرت‌های جاده‌ای بسیار رضایت بخش است.

موتور این خودرو به شما قدرت ۳۹۴ اسب بخار را می‌دهد که میتوانید در جاده‌ها نهایت لذت رانندگی را از آن ببرید.

اما از نقاط ضعف خودرو میتوان کابین معمولی آن و یک ظاهر معمولی‌تر خواند تا اندازه‌ای که بعضا لقب زشت را به او داده اند. اما باز هم یکی از خودروهاییست که در لیست لاکچری‌ترین‌ها قرار میگیرد.

۴. جگوار ایکس جی

جگوار ایکس جی

این خودروی اسپرت دارای یک کابین فوق العاده است که احساس سبکی را هدیه میکند. موتور این یک دیزل با قدرتی معادل ۲۹۶ اسب بخار است و در کل نتیجه مطلوبی را به شما می‌دهد.

۳. تسلا مدل اس

تسلا مدل اس

ایلان ماسک با بنیانگذاری شرکت تسلا اعتبار، قدرت و سرعت را برای ماشین‌های برقی به ارمغان آورد.

این ماشین به وسیله یک باتری ۱۰۰ کیلووات ساعت قدرت میگیرد که طبق ادعای تسلا میتواند با یک بار شارژ شدن مسافتی بیش از ۵۰۰ کیلومتر را براند.

علاوه بر این‌ها شما با داشتن این خودرو یک کابین بزرگ، بسیار ساکت و فضای بزرگی برای بار را خواهید داشت؛ و اینکه به محیط زیست نیز کمک بسیاری کرده اید.

۲. آئودی ئی-ترون کواترو

آئودی ئی-ترون کواترو

این خودرو را میتوان لوکس‌ترین خودرو برقی دنیا دانست. این خودرو از فناوری شارژ سریع بهره میبرد و باتری صد و پنجاه کیلو واتی آن میتواند حدود چهارصد کیلومتر شما را همراهی کند.

این خودرو صدای بسیار پایین کابین، یک پردازنده بسیار قوی و کیفیت ماشین‌های لوکس آئودی را برای شما به ارمغان خواهد آورد.

۱. مرسدس بنز سری اس

مرسدس بنز سری اس

خب بالاخره به لاکچری‌ترین ماشین این لیست رسیدیم که من هم دقیقا به اندازه شما انتظارش را می کشیدم.

می توان گفت که این اتومبیل هر چیزی که میتوان به بهترین شکل انجام داد را حتی بهتر انجام می‌دهد.

این خودرو به شکلی طراحی شده است که در هر شرایطی بدون سر و صدا کار کند. چه در شهر و چه در جاده به بهترین شکل عملکرد خود را نشان می‌دهد.

فضای داخل کابین کاملا جادار و راحت طراحی شده است. فضای داخلی دارای یک صفحه نمایش ۱۲.۳ اینچی و مجموعه‌ای از تجهیزات سرگرمی برای سرنشینان عقب می‌باشد.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 668930 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟