خوشرنگ ترین مک لارن 720S + عکس

اتومبیل مک لارن 720S یکی از سوپر اسپرت ترین اتومبیل های تاریخ می باشد که در کشور بریتانیا ساخته می شود و به کشورهای دیگر در جهان عرضه می شود. از مهم ترین مشخصات فنی این اتومبیل می توان به وزن 1.2 تن، حداکثر قدرت 710 اسب بخاری، حداکثر گشتاور 770 نیوتن متری و شتاب صفر تا صد 2.9 ثانیه ای آن اشاره نمود که باعث خاص و جذاب بودن این اتومبیل نسبت به سایر اتومبیل های دیگر شده است که برای داشتن یک دستگاه از آن باید بیش از 200 هزار دلار هزینه نمایید.

اما تا به حال شاید این اتومبیل منحصر بفرد را در تعدادی نگ دیده باشید. برای مثال رایج ترین رنگ متعلق به رنگ طلایی مایل به تیره، مشکی و سفید می باشد که هر 3 این رنگها کمی تیره هستند و با دیدن این 3 رنگ این احساس را خواهید داشت که اتومبیل مک لارن 720S تنها در 3 رنگ تولید شده است.

روشن رنگ ترین اتومبیل مک لارن 720S

با این وجود اخیرا روشن ترین رنگ اتومبیل مک لارن 720S به رنگ آبی روشن و بسیار جذابی در صفحات مجازی منتشر شد که توانست با بازتاب فراوانی روبرو شود. با مشاهده نمودن رنگ این اتومبیل خاص می توان به قدرت و زیبایی این اتومبیل سوپر اسپرت پی برد که هر چه بیشتر می تواند ما را مجذوب خود نماید.

اتومبیل خاص مک لارن 720S

از مهم ترین ویژگی های این اتومیل برای افراد علاقمند به دنیای اتومبیل ها، می توان به حداکثر سرعت این اتومبیل اشاره نمود که دارای حداکثر سرعت 341 کیلومتر بر ساعتی است که در نوع خود بسیار منحصر بفرد می باشد.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

کدخبر: 452418 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟