حجم ویدیو: 4.42M | مدت زمان ویدیو: 00:01:01

ردیابی محصولات مرسدس بنز در خیابان‌های کشورهای اروپایی کار سختی نیست چراکه این خودروساز آلمانی سبد محصولات بسیار متنوع و گسترده‌ای دارد. به خاطر وجود چنین طیف محصولات گسترده‌ای، تقریباً در تمامی ماه‌های سال شاهد جولان نمونه‌های پیش‌تولیدی و فیس لیفت این خودروها می‌باشیم.

مرسدس GLC کوپه حدود سه سال است که عرضه شده اما در بازاری بسیار رقابتی، دایملر باید محصول خود را تازه نگه دارد و بتواند در برابر ب ام و X4 و آئودی Q3 اسپورت بک و Q4 حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشد.

به تازگی یک نسخه‌ی پیش‌تولیدی از این خودرو که پوشش‌های استتاری چندانی ندارد در خیابان‌های آلمان رؤیت شده و در آن می‌توانیم تغییر ملایم چراغ‌های جلو و عقب را مشاهده نماییم. خودروی حاضر در این تست‌ها از نوع GLC 300 4Matic است که تنها در روی سپر جلو و جلوپنجره از پوشش استتاری بهره برده و البته در چراغ‌های عقب LED نیز چنین پوشش‌هایی دیده می‌شوند.

از آنجایی که GLC به نوعی نسخه‌ی کراس اوور از C کلاس هم محسوب می‌شود از همان به‌روزرسانی‌های C کلاس فیس لیفت بهره خواهد برد. به این ترتیب قدرت مدل GLC 43 می‌تواند در حد و اندازه‌های C43 باشد و در داخل کابین نیز سیستم اطلاعات سرگرمی Hobby بهبود یافته‌ای نصب شود.

البته منتظر تولید مدل اسپورت GLC 53 نباشید زیرا مرسدس اعلام کرده خودروی C53 را در نسل آینده‌ی C کلاس عرضه خواهد کرد. در هر حال عکاسان جاسوسی قبلاً مدل W206 را در خلال تست‌ها در آب‌وهوای سرد سوئد دیده‌اند و احتمال عرضه‌ی آن در سال 2020 وجود دارد.

مرسدس همچنین اقدام به معرفی خانواده‌ی به‌روز شده‌ی GLC در ماه‌های پیش رو خواهد کرد بنابراین احتمال رونمایی این خودرو در نمایشگاه ژنو وجود دارد. قطعاً این اتفاق در دیترویت رخ نخواهد داد زیرا مرسدس به همراه آئودی و ب‌ام‌و در این آوردگاه حضور نمی‌یابند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 449058 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟