آکورا 2019 با رنگ نارنجی آتشین وارد پیست می شود

انگار همین دیروز بود که خبر معرفی آکورا NSX را کار کردیم! حالا سه سال از زمان معرفی این خودرو در نمایشگاه دیترویت می‌گذرد و زمان فیس لیفت سوپر کوپه‌ی آکورا فرا رسیده است. NSX 2019 که در نمایشگاه پبل بیچ حضور یافته از رنگ بدنه جدید، برخی به‌روزرسانی‌های فنی و پکیج جدید سود می‌برد.
رنگ بدنه نارنجی ترمال واضح‌ترین تغییر این خودرو است. نام این رنگ از پیست مسابقه ترمال در کالیفرنیا گرفته شده و وفاداری رنگی آکورا به پیست‌های مسابقه مشهور در سراسر جهان را ادامه می‌دهد؛ و البته تنها بدنه نیست که رنگ بدنه جدیدی را پذیرا شده زیرا کالیپرهای ترمز نیز هم‌اکنون به رنگ نارنجی هستند.

این رنگ جدید با برخی تغییرات بدنه همراه شده است. آکورا NSX 2019 از جلوپنجره‌ای تیره سود می‌برد درحالی‌که در نسخه قبلی رنگ نقره‌ای داشت. همچنین محیط اطراف جلوپنجره، ورودی‌های هوای جلو و سپر عقب نیز از عناصر تیره براق استفاده کرده‌اند. این خودرو دارای پکیج‌های فیبر کربنی و یک اسپویلر از همین جنس می‌باشد. کابین نیز دارای چرم آبی ایندیگو و طرح آلکانترا می‌باشد.

تجهیزات استاندارد NSX مدل 2019 شامل صندلی‌های برقی با تنظیم در 4 جهت، ناوبری ماهواره‌ای، سیستم صوتی مرغوب، حسگرهای پارک جلو و عقب و پدال‌های آلومینیومی اسپورت می‌باشد. خریداران همچنین می‌توانند صندلی‌های اسپورت با تنظیم دستی که پوشش چرم و آلکانترا دارند را نیز بدون پرداخت هزینه‌ای اضافی دریافت کنند.

اما تغییرات این خودروی ژاپنی تنها به پوست آن مربوط نمی‌شوند. به لطف میله‌های پایدارکننده بزرگ‌تر، آکورا NSX 2019 در جلو 26 درصد و در عقب 19 درصد سفت‌تر است. با تنظیم دوباره سیستم تعلیق و استفاده از لاستیک‌های مخصوص کانتیننتال اسپورت کانتکت 6، این کوپه‌ی اسپورت در پیست سوزوکا 2 ثانیه سریع‌تر از مدل قبلی می‌باشد.

البته قدرت خودرو تغییری نکرده است. زیر کاپوت آکورا NSX فیس لیفت شده پیشرانه 6 سیلندر توئین توربوی هیبریدی قرار گرفته که همچنان قدرت 573 اسبی و گشتاور 645 نیوتون متری دارد. این خودرو با همان گیربکس 9 سرعته دوکلاچه اتوماتیک و سیستم چهار چرخ محرک سوپر هندلینگ آکورا عرضه می‌شود.

با قیمت پایه 157500 دلاری، بهای آکورا NSX 2019 کمی افزایش یافته اما هنوز هم ارزشش را دارد. افزایش قیمت 1500 دلاری این خودرو با اضافه شدن 4700 دلار تجهیزات استاندارد جبران شده است.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

حبس ابد برای فوتبالیست مشهور ایرانی + گفتگو و عکس

زنم را با مجید داخل یک سمند دیدم ! / قصاب زنش را در پاسداران تهران سلاخی کرد + عکس

سرنوشت راننده لندکروز یک میلیاردی که پلیس راهور را کتک زد + فیلم

این دختر دانشجو اعتراف شومی کرد / 2 هم دانشگاهی مرا به سرویس بهداشتی بردند ! + عکس

دستگیری سید محمد حسینی مجری ری استارت تایید شد / او ترور شیمیایی کرده است + عکس

آوار مرگ/ فاجعه غمبار در مشهد + تصاویر

پسرم را دستگیر کنید! / درخواست عجیب یک مادر

ازدواج دختر ایرانی با طالبان! / سوسن خواب بود که ناپدری بی حیا سراغش رفت!

آخرین خبر از وضعیت نازنین زهرا دختر مرندی + گفتگو با مادر دختر بچه و فیلم

مرد بی رحم سر این زن زیبا را برید + تصاویر

اسفندیار رحیم مشایی لباس خود را در دادگاه از تن در آورد ! + فیلم

دختر جوان با چاقو معلم مذهبی اش را عقیم کرد / این مرد بارها به دختر جوان تجاوز کرده بود

از تجاوزهای معشوقه مادرم خسته شدم او در 14 سالگی مرا به یک روسپی تبدیل کرد + عکس

سولماز مچ شوهر خائن و مینا را در اتاق خلوت گرفت! / او در را قفل کرد!

 

کدخبر: 410663 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟