آکورا MDX مدل 2019 با قیمت  44300 دلار به فروش می رسد

خودروی آکورا MDX 2019 هم‌اکنون وارد نمایندگی‌های فروش در آمریکا شده و قیمت آن از 44300 دلار شروع می‌شود.

این خودرو که در مقایسه با مدل سال قبل 100 دلار گران شده دارای کابین ارتقا یافته‌ای است که هم‌اکنون به‌صورت استاندارد با صندلی‌های برقی با تنظیم در 4 جهت عرضه می‌شود. کراس اوور لوکس ژاپنی‌ها همچنین دارای تریم چوب جدید و دوخت‌های متضاد است.

پکیج‌های تکنولوژی و سرگرمی Hobby آکورا صندلی‌های ردیف دوم را ارتقا داده‌اند و هم‌اکنون دسترسی به ردیف سوم صندلی‌ها با سهولت بیشتری انجام می‌گیرد. MDX 2019 هم‌اکنون دارای پکیج پیشرفته‌ای است که در کنسول مرکزی به تریم چوب آراسته شده است.

این خودرو در نمای بیرونی دارای رنگ‌های جدید شامل آبی، برنز متالیک، گان متال، مشکی و قرمز پرفورمنس می‌باشد. پکیج پیشرفته آکورا MDX همچنین به تریم همرنگ بدنه بیشتر و رینگ‌های آلومینیومی 20 اینچی پهن‌تر مجهز است.

بزرگ‌ترین تغییر این خودرو در سال 2019 معرفی تریم جدید A-Spec است که گیراتر از مدل استاندارد بوده و از جمله تمایزهای آن می‌توان به نمای جلوی اسپورت تر، تریم کروم تیره و عناصر مشکی براق اشاره کرد. این خودرو همچنین دارای خروجی‌های بزرگ‌تر اگزوز، اسپویلر نصب شده روی درب پشتی و رینگ‌های 20 اینچی با لاستیک‌های دیواره کوتاه است.

این استایل منحصربه‌فرد در کابین نیز بکار رفته زیرا MDX A-Spec دارای صندلی‌های چرمی اسپورت با دوخت‌های متضاد است. خریداران همچنین شاهد غربیلک فرمان اسپورت، تریم مشکی براق و پوشش آلکانترا روی پانل درب‌ها، پشت آمپرهای متفاوت و پدال‌های اسپورت است.

از نظر پرفورمنس، MDX 2019 دارای پیشرانه 6 سیلندر 3.5 لیتری است که قدرت 290 اسب بخاری و گشتاور 362 نیوتون متری دارد. این پیشرانه به یک گیربکس 9 سرعته اتوماتیک بهبود یافته‌ای متصل است که به منظور احساس شتاب گیری نرم‌تر و روان‌تر در رانندگی نرمال بیشتر تمایل به حرکت با دنده دو دارد. این خودرو به‌صورت استاندارد دیفرانسیل جلو است اما با پرداخت پول بیشتر می‌توان آن را با سیستم چهار چرخ محرک خریداری کرد.

جدای از بهبود گیربکس اتوماتیک، شاسی‌بلند آکورا دارای سیستم استارت/استاپ ارتقا یافته است. این خودرو همچنین با سیستم دامپر فعالی عرضه می‌شود که منحصراً در تریم اسپورت هیبریدی قابل انتخاب است.

 

کدخبر: 399272 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟