تصاویر جاسوسی شورولت بلیزر لو رفت+عکس

حالا که تمامی اخبار معطوف فورد برانکوی جدید شده‌اند، شورولت نیز به نوعی روی احیای یک خودرو کار می‌کند. بلیزر جدید پس از حدود یک دهه نماد زنده شدن یک فرهنگ خواهد بود اما انتظار نداشته باشید که با یک شاسی‌بلند خشن و سرسخت روبرو شوید. تصاویر جاسوسی جدیدی که مشاهده شده‌اند بیشتر یک شورولت بلیزر جاده‌ای را نشان می‌دهند.

این تصاویر جدید حقیقتاً چیز زیادی را نشان نمی‌دهند. بخش اعظم بدنه هنوز هم دارای پوشش‌های استتاری بوده اما برخی ویژگی‌های طراحی بدنه را می‌توان تشخیص داد مثلاً چراغ‌های جلو هم‌اکنون مشهودتر بوده و واحدهای LED ما را به ظاهر جدیدی رهنمون می‌کنند.

رینگ‌ها نیز برای اولین بار در یکی از محصولات شورولت دیده شده و به نظر می‌رسد در نسخه نهایی بکار گرفته خواهد شد. این رینگ‌های بزرگ‌تر شاید نشان می‌دهند که با تریم پرچم‌دار بلیزر طرف هستیم زیرا تصاویر جاسوسی قبلی نشان دهنده خودرویی بودند که رینگ‌های کوچک‌تر و ساده‌تری داشت. متأسفانه به نظر نمی‌رسد رینگ‌های جدید مورد بحث ارتفاع سواری خودرو را خیلی بهبود بخشند.

بلیزر جدید در جایگاهی بین کراس اوور کامپکت اکوئینکس و شاسی‌بلند فول سایز تراورس قرار خواهد گرفت. این شاسی‌بلند از پلتفرم جدید Chi که در خودروهایی همچون جی ام سی آکادیا نسل دوم و کادیلاک XT5 جدید بکار رفته استفاده می‌کند. بلیزر جدید احتمالاً تنها دو ردیف صندلی خواهد داشت اما شاید در نهایت نسخه سه ردیفه نیز در نظر گرفته شود.

نیروبخش این خودرو پیشرانه‌های متنوعی خواهد بود. مدل‌های پایه با پیشرانه 4 سیلندر 2.5 لیتری در دسترس خواهند بود و البته قلب Heart آهنین 6 سیلندر 3.6 لیتری قوی‌تر به همراه گیربکس 9 سرعته اتوماتیک نیز قابل ارائه خواهد بود. نسل جدید بلیزر بیشتر با شاسی بلندها و کراس اوورهایی همچون فورد اِج و نیسان مورانو رقابت خواهد کرد و احتمال معرفی آن پیش از پایان سال وجود دارد. شاید نمایشگاه لس‌آنجلس بهترین فرصت برای معرفی شورولت بلیزر جدید باشد.

 

کدخبر: 388311 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟