تولید این خودروی لاکچری متوقف شد

پس از توقف عرضه نسخه سه درب لندروور رنجروور اووک سه درب در آمریکا، این برند بریتانیایی سال آینده اقدام به خاتمه عرضه این خودرو در سراسر جهان خواهد کرد. بنا به گزارش اتوکار تقاضای کافی برای توسعه نسل جدید این خودرو وجود ندارد. البته نسخه کانورتیبل این خودرو هنوز با ما همراه خواهد بود.

یکی از سخنگویان رنجروور به اتوکار گفته است:

لندروور از مدل سال 2019 تنها اقدام به عرضه مدل‌های 5 درب و کانورتیبل اووک که بخش اعظم فروش این خودرو را تشکیل می‌دهند خواهد کرد.

لندروور تقاضای پایین برای نسخه 3 درب اووک را دلیل خاتمه عرضه این خودرو اعلام کرده است.

تصمیم این خودروساز برای عدم عرضه نسخه 3 درب که دلیل آن تقاضای پایین بوده به خوبی نشان می‌دهد که سبک بدنه 3 درب احتمالاً در نسل بعدی اووک نیز وجود نخواهد داشت. تصاویر جاسوسی نشان می‌دهند که نسل جدید این خودرو فرایند توسعه‌ای خود را می‌گذراند و شایعاتی درباره احتمال معرفی آن در نمایشگاه خودروی پاریس وجود دارد.

نسل جدید رنجروور اووک همچنان از پلتفرم D8 مدل کنونی استفاده خواهد کرد اما فاصله بین محوری آن بیشتر خواهد شد. استایل این خودرو به خصوص در نمای جلو برخی شاخصه‌های مدل ولار را به همراه خواهد داشت. مدل‌های پایه نسل جدید اووک از نوع دیفرانسیل جلو خواهند بود اما میراث لندروور در ارائه محصولات آفرودر به این معناست که تریم‌های گران‌تر از نوع چهار چرخ محرک خواهند بود. علاوه بر پیشرانه‌های احتراق داخلی مرسوم، نسل بعدی اووک ظاهراً برای اولین بار با قوای محرکه پلاگین هیبریدی نیز در دسترس خواهد بود. این قوای محرکه از یک پیشرانه 3 سیلندر 1.5 لیتری و یک واحد الکتریکی تشکیل می‌شود.

اگر به دنبال خرید یک لندروور سه درب هستید می‌توانید رنجروور SV کوپه را بخرید اما بهای 295995 دلاری آن خیلی بیشتر از گران‌ترین نسخه اووک می‌باشد.

 

کدخبر: 387902 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟