یک پورشه خفن و جذاب/لوکس ترین پورشه راهی خیابان ها می شود

با اینکه خودرویی همچون بنتلی بنتایگا بسیار لوکس‌تر است اما اگر خاص بودن مدنظر شماست می‌توانید شاسی‌بلند پورشه کاین خود را به یک کیت بدنه مجهز کرده و از جلوه کردن آن در نظر دیگران کاملاً خشنود باشید.

اما خودرویی که در تصاویر مشاهده می‌کنید یک موجود کاملاً متفاوت است که اساساً به خودروهای فیلم روبوکاپ 1987 شباهت دارد. این تورنادو که اخیراً در موناکو مشاهده شده دارای رنگ مشکی ترسناکی است که قطعاً نظر هر عابری را به خود جلب می‌کند.

تیونر مشهور صنعت خودرو یعنی گمبالا با عرضه نسل دوم کیت بدنه تورنادو اعلام کرد چگونه اکثر پانل‌های فولادی و برخی قطعات پلاستیکی این خودرو با قطعات فیبر کربنی این تیونر تعویض شده و باعث کاهش وزن 70 کیلوگرمی پورشه کاین شده‌اند.

این کیت از نظر بصری شامل سپر جلوی سفارشی با ورودی‌های هوای بزرگ، دیلایت های عمودی LED، قوس‌های چرخ پهن‌تر، چراغ‌های عقب گرد، چهار خروجی اگزوز و رینگ‌های 22 اینچی بزرگ می‌باشد.

اما تغییرات این شاسی‌بلند تنها به ظاهر آن خلاصه نمی‌شود. به‌طور مثال گمبالا که تیونری در آلمان است خواسته قدرت خروجی پیشرانه 35 تا 40 درصد بیشتر شود و البته گشتاور نیز افزایش 30 درصدی داشته باشد. این افزایش قدرت به لطف توربوشارژرهای سفارشی، اینترکولرهای بزرگ‌تر، اگزوز خاص و ECU تیون شده حاصل شده است.

بدین ترتیب قدرت پیشرانه از 500 به 721 اسب بخار و گشتاور نیز از 750 به 955 نیوتون متر رسیده که حاصل آن کاهش زمان شتاب صفر تا 100 کیلومتر در ساعت از 4.5 به 4.1 ثانیه بوده است. نهایتاً اینکه حداکثر سرعت این غول مشکی ترسناک نیز از 283 به 310 کیلومتر در ساعت رسیده است.

 

کدخبر: 381214 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟