تصویر بی ام و سری 8 در اینستاگرام لو رفت!

در دهم ژانویه 2018 یکی از کاربران اینستاگرام Instagram به نام wilcoblok تصویر کابین ب‌ام‌و سری 8 را منتشر کرد. امروز همین کاربر بار دیگر دوربین را به کابین سری 8 مورد انتظار برده اما نسخه یاد شده از نوع کانورتیبل است. کابین قرمز این خودرو همان‌گونه که مشاهده می‌فرمایید به نسخه فول 850i با ویژگی M اسپورت تعلق دارد.

همان‌گونه که از یک نسخه فول و پرچم‌دار انتظار دارید، سری 8 دارای پشت آمپرهای تمام دیجیتالی‌ای است که چند روز پیش نیز به‌صورت کامل درباره آن مطلبی را منتشر کردیم. این پشت آمپرها در نسل جدید Z4 نیز بکار خواهند رفت.

اگرچه لوکس سازانی همچون آئودی با استفاده از صفحات لمسی دوم یا کنترل‌های حساس به لمس بجای دکمه‌های سنتی به‌سوی آینده حرکت کرده‌اند اما کنسول مرکزی سری 8 جدید همچنان دارای دکمه‌های فیزیکی است.

صفحه‌نمایش مرکزی بکار رفته در این خودرو به نسخه به روز شده iDrive ب‌ام‌و تعلق داشته است. هنوز مشخص نیست که ابعاد این صفحه‌نمایش چقدر است اما احساس می‌کنیم ابعاد آن بیشتر از صفحه‌نمایش 10.2 اینچی بکار رفته در سری 7 باشد. صرف‌نظر از این مسئله، ب‌ام‌و قول داده جدیدترین نسخه iDrive عملیات لمسی بهتری داشته باشد و تا 10 صفحه منو را در برگیرد.

با استفاده از چرم قرمز و مشکی، عناصر متالیک خیال‌انگیز و غربیلک فرمان اسپورت M، کابین ظاهر ویژه‌ای داشته اما آیا شایستگی نام سری 8 را دارد؟ شاید برای پاسخ به این سؤال بهتر است منتظر رونمایی رسمی بمانیم.

ب‌ام‌و برنامه‌های خود برای رونمایی از سری 8 جدید در مسابقات 24 ساعته لمانز در پانزدهم ژوئن را اعلام کرده است. هنوز مشخص نیست که نسخه M8 نیز در آن زمان معرفی خواهد شد یا خیر.

 

کدخبر: 378262 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟