این خودروی ژاپنی هر روز محبوب تر می شود!

نیسان از تقاضای زیادی برای محصولات الکتریکی خود لذت برده و اخیراً گزارش کرده که فروش این خودروها در آخرین سال مالی منتهی به 31 مارس با 10 درصد افزایش همراه بوده است.

این خودروساز ژاپنی سال پیش از دومین نسل لیف الکتریکی رونمایی کرد و فروش آن از اکتبر 2017 در ژاپن و آمریکا آغاز گردید.

در سال مالی 2017 مجموع 54451 دستگاه لیف در سراسر جهان به فروش رفته که نسبت به فروش 47423 دستگاهی سال پیش از آن رشد 15 درصدی را نشان می‌دهد. از آنجایی که لیف جدید امسال در بازارهای آمریکای لاتین، آسیا و اقیانوسیه هم عرضه می‌شود بنابراین فروش آن بیشتر هم خواهد شد. لیف از زمان معرفی در سال 2010 شاهد فروش بیش از 320 هزار دستگاهی در 51 بازار Store جهانی بوده است.

معاون ارشد نیسان گفته است:

عملکرد قوی محصولات الکتریکی نیسان در جهان نشان دهنده تجربه و پیشگامی ما در تکنولوژی خودروهای الکتریکی است. نیسان لیف که یکی از پیشرفته‌ترین خودروهای دنیاست نقش قابل‌توجهی در افزایش فروش نیسان داشته است. این خودرو پرفروش‌ترین محصول الکتریکی دنیا بوده و در دسترس اکثر افراد است. ما انتظار داریم پیشرو بودن خود را در سال 2018 ادامه دهیم.

نیسان لیف جدای از دارا بودن جدیدترین مجموعه باتری و قوای محرکه دارای تکنولوژی‌های پیشرفته‌ای همچون سیستم رانندگی خودکار پروپایلوت، پارک پروپایلوت و e-Pedal می‌باشد.

اگرچه نیسان لیف پرفروش‌ترین خودروی الکتریکی دنیاست اما تسلا هم بیش از 400 هزار سفارش برای مدل 3 پایه دریافت کرده است. البته مشخص نیست تسلا خواهد توانست این میزان خودروها را تحویل دهد یا خیر.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 375550 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟