گران ترین شاسی بلند دنیا را بشناسید!

زمانی که اولین بار با رنجروور دو درب مواجه شدیم حس عجیبی داشتیم. این خودرو به عنوان یک بازگشت تاریخی محسوب می‌شود و رقیبی کاملاً مناسب برای شاسی بلندهای لوکس و سطح بالا به شمار می‌آید.با قیمت آغازین 295 هزار دلاری، رنجروور مطمئن شده که SV کوپه خودرویی کاملاً لوکس است. متأسفانه تنها 999 دستگاه از این خودرو تولید خواهد شد بنابراین شانس دیدن آن در جاده‌ها بسیار کم است.

اما بد نیست نگاهی به این خودروی لوکس بریتانیایی بیندازیم. SV کوپه در نمایشگاه خودروی دیترویت معرفی شد.این شاسی‌بلند زیبا بر پایه SV اتوبیوگرافی دینامیک ساخته شده و توسط بخش طراحی لندروور و بخش خودروهای ویژه کمپانی توسعه یافته است. در قلب Heart رنجروور SV کوپه یک پیشرانه 8 سیلندر 5 لیتری سوپرشارژردار قرار دارد. SV کوپه به عنوان پرچم‌دار خانواده انجام‌وظیفه خواهد کرد.

superspeedersRob که در یوتیوب فعالیت می‌کند نگاهی نزدیک به این خودرو داشته است. برای افرادی که با ویدئوهای این یوتیوبر آشنایی ندارند باید بگوییم که با فردی کاملاً شوخ‌طبع و سرراست طرف هستیم که مستقیماً سر اصل مطلب رفته و البته کار را با چاشنی طنز و اشاره به نشان‌های طلایی‌رنگ و مصرف سوخت خودرو آغاز می‌کند. او همچنین از سخنگوی عاجز و ناتوان رنجروور درباره میزان مرگ‌ومیر فک‌های قطبی در زمان ساخت این خودرو سؤال می‌کند که البته جوابی هم نمی‌گیرد!

superspeedersRob اگرچه از زاویه طنز به این خودرو نگاه کرده اما تلاش دارد به میزان پوچ و به درد نخور بودن این خودرو اشاره کند. بله SV کوپه خودرویی زیباست و کابین شیک و بسیار راحتی دارد اما قیمت 295 هزار دلاری برای یک شاسی‌بلند چه توجیهی دارد؟! حتی بنتلی بنتایگا و لامبورگینی اوروس قیمت پایه ارزان‌تری نسبت به رنجروور دارند.

SV کوپه قطعاً خودروی شاخصی است اما آیا ارزش حدود 300 هزار دلار را دارد؟ ما که مطمئن نیستیم!برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 372331 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟