داچیا ساندرو هزار پوند افزایش یافت

داچیا قیمت نسخه پایه ساندرو در بریتانیا را هزار پوند افزایش داده است. به عنوان نتیجه بهای مدل پایه این خودرو هم‌اکنون از 6995 پوند آغاز می‌شود.

طبیعتا افزایش قیمت یک خودرو در بازارهای جهانی با افزایش تجهیزات استاندارد و یا تغییرات در قوای محرکه جبران می شود اما در این مورد، داچیا ساندرو تغییری نداشته است.

خب پس چرا ساندرو گران شده است؟ این امر می‌تواند به دلیل تورم، تغییرات مالیاتی و بازنگری‌های VED باشد و مدیران داچیا نیز به این نتیجه رسیده‌اند که فروختن این هاچبک ارزان‌قیمت با بهای 5995 پوندی امکان‌پذیر نیست.

علیرغم این افزایش قیمت، داچیا ساندرو بازهم ارزان‌ترین خودروی جدید بریتانیا محسوب می‌شود. ساندرو از خودروهایی همچون سوزوکی سلریو بیش از 500 پوند ارزان‌تر بوده و نسبت به خودروهایی همچون فورد کا پلاس، فیستا، فولکس‌واگن آپ، پولو و… بسیار ارزان‌تر است.

از جمله تجهیزات استاندارد موجود در تریم اکسس SCe 75 می توان به سیستم ترمز ضد قفل، ESC، دستیار کمک به حرکت در سربالایی، دستیار ترمز اضطراری، ایزوفیکس، کیسه‌های هوای جلو، دی لایت های LED و رینگ‌های 15 اینچی اشاره کرد.

اما تریم Ambiance مه 800 پوند گران‌تر است از سیستم تهویه مطبوع، رادیو DAB و شیشه‌های جلوی برقی سود می‌برد.

داچیا همچنین نسخه پایه ساندرو را با سپرده 1367 پوندی ارائه می‌کند که شامل 250 پوند هزینه توزیع کارخانه بوده و مشتریان در هر ماه تنها 89 پوند پرداخت می‌کنند!برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 371277 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟