پیش نمایش رسمی نسل جدید پورشه 2019

همین چند روز پیش بود که نسخه فیس لیفت پورشه 911 GT3 RS را خدمت شما عزیزان معرفی کردیم و هم‌اکنون اشتوتگارتی‌ها در حال آماده‌سازی نسل جدید این محصول نمادین صنعت خودرو با کد 992 می‌باشند. به منظور آسان‌تر شدن فرایند انتظار، سه تصویر رسمی از نسخه پیش‌تولیدی این خودرو منتشر شده است. خب مشخص است که نسل جدید 911 همانند پیشینیان خود دارای طراحی تکاملی خواهد بود.

پورشه اطلاعات زیادی را دراین‌باره منتشر نکرده اما یکی از مدیران ارشد کمپانی گفته که نسل 992 این خودرو یک محصول اسپورت الکتریکی نخواهد بود. او گفته است:

الکتریکی سازی می‌تواند یک گزینه احتمالی باشد.

Achleitner در واقع نسخه هیبریدی 911 را به عنوان مدلی کاملاً الکتریکی در نظر می‌گیرد و البته می‌گوید این گزینه حداقل از 10 سال پیش تاکنون مدنظر بوده است. گفته می‌شود 911 هیبریدی از نوع پلاگین خواهد بود و ظاهراً در سال 2023 و با قدرت تأیید نشده 485 اسب بخاری و گشتاور 761 نیوتون متری عرضه خواهد شد.

911 توسط مدیر پورشه “قلب کمپانی” نامیده شده و همیشه دارای فرمان بوده و اگر خودروهای خودران زودتر از حد انتظار به واقعیت بدل شوند 911 از آخرین خودروهایی خواهد بود که این تکنولوژی را خواهد پذیرفت. Achleitner می‌گوید اگرچه نسل جدید این خودرو تغییرات رادیکالی نخواهد داشت اما تکامل مناسب آن باعث خواهد شد 911 جدید بهترین نمونه تاریخ خود لقب بگیرد.

بنا به گزارش منابع گوناگون، 911 توربو S قدرتی در حدود 630 اسب بخار خواهد داشت که افزایش قابل‌توجهی نسبت به قدرت 572 اسبی کنونی نشان می‌دهد. یک پله پایین‌تر از این خودرو نسخه توربو با قدرت احتمالی 592 اسب بخاری قرار خواهد گرفت که آن‌هم 61 اسب قوی‌تر از مدل فعلی است.

992 مورد بحث از پلتفرم تکامل یافته MMB سود برده و به خاطر استفاده بیشتر از آلومینیوم و فولاد با کشش بالا وزن کمتری دارد. تصاویر جاسوسی نشان داده‌اند که این خودرو کمی پهن‌تر از قبل بوده است. پلتفرم این خودرو باعث می‌شود فضای بیشتری در کابین فراهم شود اما خب واقعیت این است که خریداران به خاطر فضای پا به سراغ 911 نمی‌روند. پورشه هنوز آماده نشان دادن کابین نبوده اما تصاویر جاسوسی قبلی ایده بهتری از کابین آن را ایجاد می‌کنند.

باور بر این است اولین نسخه‌های 922 جدید یعنی کررا 2S و 4S در نمایشگاه خودروی پاریس رونمایی خواهند شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 360661 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟